Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja, ook graag een linkje in de pb.
Die ellende (ik hoop dat het toch nog komt) van het niet ontvangen van een link steekt te pas en te onpas de kop weer op.
- ik kreeg geen mail met abonnementsnummer ... en toch ben ik al via belgium digital abonnee vanaf het nummer 1
- ik kreeg shoot 85 nog niet in de bus ... maar ... kan niet doorgeven omdat ik abonummer niet ken.
- ik kreeg geen mail met abonnementsnummer ... en toch ben ik al via belgium digital abonnee vanaf het nummer 1
- ik kreeg shoot 85 nog niet in de bus ... maar ... kan niet doorgeven omdat ik abonummer niet ken.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!
Dag Giedo,
Je hebt je tijdig ingeschreven op BD en je hebt tijdig betaald, dat is dus in orde.
Er is zeker een mail naar je gestuurd met de werkwijze om je gratis SHOOT te bekomen. Zit die misschien nog ergens in je spam?
Heb je je geregistreerd bij SHOOT zelf, want vanaf dit jaar is dat de werkwijze?
Je krijgt dan van SHOOT zelf je abonneenummer, niet meer via Belgiumdigital ...
Kijk je dat eens even na?
Comment