Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bij ons ook. Maar ook digitaal? Ik mis namelijk al enige tijd de Shoot digitaal, maar krijg sinds 1/10/2019 geen enkele mail meer van Shoot. Mijn aanspreekpunt antwoordt ook niet.
Dank om te melden. Nee... geen mail gehad, zoals boven al gezegd, sinds oktober 2019!
Mijn vroegere correspondent antwoordt niet; is er een contactadres, of contactformulier of zoiets?
Boekje verleden week ontvangen en nu afwachten indien ik de mail met de link naar de pdf ontvang. Is al sinds Shoot 72 dat ik er nog eentje gezien heb. Ik hod dan ook de index niet meer bij.
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
Ik neem nu al sinds Shoot72 contact op met die mensen ... sorry, maar nog steeds niet in orde.
En krijg je dan nog steeds de verkeerde mail of krijg je gewoon geen mail.
Ik vermoed dat er een specifiek probleem is voor een aantal specifieke mail-confioguraties. Indien dit een beperkt probleem is, moet het toch mogelijk zijn om voor die paar gevallen de mail apart te versturen, zodat de abonnee toch zijn email krijgt.
Ik ben van abonnement veranderd (niet langer via BD) en hier verliep alles vlekkeloos.
Voor Shoot abonnees komt het gedrukte exemplaar normaal 1-3 werkdagen vóór de officiële publicatiedatum in de bus.
De mail met de digitale PDF-download komt normaal op de publicatiedatum (meestal een dinsdag).
Die mail wordt gestuurd naar met e-mailadres waaronder jullie bij Belgiumdigital zijn bekend (van bij de registratie, of bij een aanpassing nadien) op het moment dat het abonnement vernieuwd of gestart werd.
Indien er vorig jaar al een abonnement was, werd het laatste mailadres bekend bij Belgiumdigital en bij d uitgever vergeleken (een hoop manueel werk!), en waar nodig verschillen gemeld.
(voor alle hierboven betrokken personen waren de gegevens trouwens identiek).
Let dus op: wie van mailadres verandert in de loop van het jaar moet dat dan zowel via het forumprofiel als bij de uitgever (laten) aanpassen!
Er is (al lang) een speciaal contactformulier op de Belgiumdigital website, die berichten gaan dan direct naar de uitgever. Vermeld liefst ook je abonneenummer (vermeld op het adreslabel bij je Shoot).
De mail met download link wordt in bulk verstuurd door een geautomatiseerde batch procedure, weinig kans dat daar voor 1 of 2 gevallen iets mis mee loopt.
Bij eerdere klachten werd telkens gekeken of er wel degelijk een mail was gestuurd (resultaat: ja!).
De meest waarschijnlijke oorzaak ligt dan ergens in het tussentraject: spamfilter bij de provider, (al dan niet bewuste) blokkering in het mailprogramma... waardoor de afzender (shoot@minoc.info) geblokkeerd werd.
Beste test: geef (even) een ander eigen mailadres door aan de uitgever, en zie of het dan binnenkomt.
Comment