Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zijn er hier personen die de digitale versie van Shoot nr71 al hebben ontvangen ?
Heb hier een pak Shoot-mail liggen maar nergens is er eentje met een link.
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
Zijn er hier personen die de digitale versie van Shoot nr71 al hebben ontvangen ?
Heb hier een pak Shoot-mail liggen maar nergens is er eentje met een link.
Dank
ja, mail ontvangen op 23/4 om 13:27 (gmail had de mail wel als reclame gecatalogeerd)
Ne een nogmaals herhaalde melding (link van Patrickse) heb ik dan maar rechtstreeks met minoc contact op genomen.
Blijkt nu dat de link hier op BD helemaal geen mail doorstuurt naar minoc. Dus die piste is niet te bewandelen.
Evenmin heb ik tot nog toe geen enkele reactie gezien van BD zelf. Dus, Patrick, ik weet wel niet waar die ingevulde formulieren naar toe gaan. Blijkbaar niet naar de bestemmingen die het sugerreert. Minoc heeft op mijn verwijzen ook geprobeerd een boodschap op die link in te vullen met hetzelfde resultaat. niets wordt ontvangen.
Nog veel werk aan de winkel
Conform de afspraken met de uitgever gaan alle verzoeken m.b.t. Shoot-abonnementen rechtstreeks naar Abonnementenland die voor het beheer daarvan instaat.
We hebben vorige vrijdag op verzoek van Minoc een intern contact bij Minoc toegevoegd aan de distributielijst, zodat zij de verdere behandeling van vragen kunnen volgen (en waar nodig ingrijpen).
Belgiumdigital zelf heeft geen invloed op de distributielijsten (zowel voor de verzending van het gedrukte nummers als voor de PDF-versie), we treden hier uitsluitend op als tussenpersoon met onze partner Minoc.
Vandaar dat er een apart contactformulier is voor Shoot-abonnementen (naast een ander voor berichten gericht aan het BD-team).
Rene, klopt volgens wat iedereen dacht.
Maar, zoals ik schreef loopt er iets fout in die mailing. Die komt gewoon niet bij Minoc terecht. Na contactname met Minoc hebben ook zij geprobeerd op BD om via het contactformulier een mail te krijgen. Ook zij kregen, krijgen die niet.
Ik heb alleen gedaan wat Patrick me vertelde. EN daar kreeg ik geen reactie op, tot 3x toe.
Ondertussen heb ik van een lieve dame van bij Minoc het document ontvangen. Maar het is wel uitzonderlijk, raar, dat dit voor de xde keer op rij gebeurt. Waarom ik weet het niet, maar ik krijg geen link door ook niet in de junkmail ...
Enfin, we kijken uit naar volume 72. Ik hou jullie op de hoogte
Comment