Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2x ontvangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Shoot abonnement

    Vandaag kreeg ik per post een betalingsuitnodiging voor mijn abonnement op Shoot. Ik ben reeds meerdere jaren lid van Belgiumdigital en had daardoor ook recht op gratis jaarabonnement op Shoot.
    Na wat ik hierboven lees is het niet echt geruststellend. Ik heb getelefoneerd met abonnementenland en kreeg daar verschillende redenen. Gratis zou maar het eerste jaar zijn, ik had dit persoonlijk besteld. Ze zochten elk excuus aan om mij te laten betalen.
    Indien ik deze factuur niet zou betalen , moest ik daar maar de gevolgen van dragen .....
    Ben benieuwd hoe het verder zal aflopen. Hopelijk neemt Belgiumdigital eens contact op met hen !

    Comment


    • #17
      Re: Shoot abonnement

      Beste Joeleke,
      Ik ken het hele verhaal niet - maar 't is best dat u zelf duidelijk tegen abonnementenland het been stijf houdt - doe dat op de juiste manier (iets wat wettelijk bewijskracht heeft gebruiken).
      Het is prima dat u het BD-bestuur vraagt om tussenbeide te komen - maar gelieve ook zelf op een beheerste manier naar abonnementenland toe te reageren. Er staat een link in deze thread - hoe u hen kan mailen. Zie vooral dat je een ontvangst en verzendbewijs kan krijgen (aflevering op de server en een gelezen receipt) - of stuur een aangetekende brief. Stel hen daarbij mits dat toepasselijk is evt. in gebreke.
      Ik merk dat u lid is - stuur gerust uw vraag in voor op de ALV - verzamel liefst ook zoveel mogelijk bewijsstukken.

      Comment


      • #18
        Re: 2x ontvangen

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        De vroegere hoofdredacteur (erikdr) postte hier in dit subforum een lijstje met 'tentative dates'. Zoiets zou wel nuttig zijn...
        Goed plan! Is intussen hier te vinden: https://forum.belgiumdigital.com/f10...-a-569316.html

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Nog steeds #70 niet ontvangen op papier. Daarnet een mailtje gestuurd naar de klantendienst.
        Dat blijkt dan het notoire abonnementenland te zijn, dus ook maar gestuurd naar abonnementen van minoc.
        Als je een nummer niet ontvangt kan je het inderdaad bij Abonnementenland melden. Zij zorgen ervoor dat het nummer wordt nagestuurd. Mocht het niet lukken of je andere vragen hebt kan je die altijd via abonnementen@minoc.com stellen.


        Oorspronkelijk geplaatst door Joeleke Bekijk bericht
        Vandaag kreeg ik per post een betalingsuitnodiging voor mijn abonnement op Shoot. Ik ben reeds meerdere jaren lid van Belgiumdigital en had daardoor ook recht op gratis jaarabonnement op Shoot.
        Na wat ik hierboven lees is het niet echt geruststellend. Ik heb getelefoneerd met abonnementenland en kreeg daar verschillende redenen. Gratis zou maar het eerste jaar zijn, ik had dit persoonlijk besteld. Ze zochten elk excuus aan om mij te laten betalen.
        Indien ik deze factuur niet zou betalen , moest ik daar maar de gevolgen van dragen .....
        Ben benieuwd hoe het verder zal aflopen. Hopelijk neemt Belgiumdigital eens contact op met hen !
        Dit is intussen bekend bij ons en bij Abonnementenland. Je ontvangt hiervan nog persoonlijk bericht. Mocht je tussendoor nog vragen hebben, stel ze gerust via abonnementen@minoc.com.

        Met vriendelijke groeten,

        Shoot

        Comment


        • #19
          Re: Shoot abonnement

          Oorspronkelijk geplaatst door Joeleke Bekijk bericht
          Vandaag kreeg ik per post een betalingsuitnodiging voor mijn abonnement op Shoot. Ik ben reeds meerdere jaren lid van Belgiumdigital en had daardoor ook recht op gratis jaarabonnement op Shoot.
          Na wat ik hierboven lees is het niet echt geruststellend. Ik heb getelefoneerd met abonnementenland en kreeg daar verschillende redenen. Gratis zou maar het eerste jaar zijn, ik had dit persoonlijk besteld. Ze zochten elk excuus aan om mij te laten betalen.
          Indien ik deze factuur niet zou betalen , moest ik daar maar de gevolgen van dragen .....
          Ben benieuwd hoe het verder zal aflopen. Hopelijk neemt Belgiumdigital eens contact op met hen !
          Ik heb net hetzelfde voor, overschrijving ontvangen van Abonnementenland waarin gevraagd wordt het bedrag over te schrijven, ook al ben ik betalend lid ???
          BD0723BE

          Comment


          • #20
            Re: Shoot abonnement

            Hier van 't zelfde.
            Heb de shoot dubbel ontvangen, maar nu ook een overschrijving , ook al ben ik al jaren lid van BD (met inbegrip van gratis abo op shoot)
            Heb ook mailtje gestuurd naar Abonnementenland en Minoc gestuurd. Afwachten .... :-)

            Jürgen.
            Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

            Comment


            • #21
              Re: Shoot abonnement

              Ik zou het decembernummer ontvangen omdat een foto van mij is geplaatst, echter nooit ontvangen. Ik heb een mail gestuurd, maar daar ook nooit een reactie op gekregen....

              Comment

              Working...
              X