Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 60

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Shoot 60

Misschien nog even geduld? Leon geeft hierboven (op 15/12) de reden aan.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Er moet inderdaad iets misgegaan zijn bij het verzenden want heel wat abonnees hebben de mail niet gehad (andere dan weer wel). We maken een nieuwe mail klaar met de downloadlink.
      Excuses voor het ongemak.

Erik Derycke - hoofdredacteur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
        Er moet inderdaad iets misgegaan zijn bij het verzenden want heel wat abonnees hebben de mail niet gehad (andere dan weer wel). We maken een nieuwe mail klaar met de downloadlink.
        Excuses voor het ongemak.

Erik Derycke - hoofdredacteur
        Ik kan jullie melden dat ik nu de email met de link voor pdf wel ontvangen heb.

Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Vandaag via Wetransfer Shoot60 digtaal verkregen
          Met dank aan Stef van Minoc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
            Ik kan jullie melden dat ik nu de email met de link voor pdf wel ontvangen heb.

Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
            Same here.... download link gisteren ontvangen
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

Comment

Hier intussen ook ontvangen!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Inderdaad - wij hebben 'm ook ontvangen. Waarbij we bij deze gebruik wensen te maken om onze appreciatie voor die dienst uit te drukken (dat spaart veel scanwerk tijdens deze week).

Comment

Working...
                X