Op pagina 95 staan er 2 foto's die genoemen zijn met verschillende lenzen , wat mij opvalt ( kan verkeerd zijn) is dat het golfpatroon hetzelfde is op beide foto's.Kan iemand zo snel lenzen wisselen of heb ik het verkeerd?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
shoot 48
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: shoot 48
Zouden dan de golven zich op dezelfde plaats bevinden na 16sec.? Exif gegevens zeggen volgens mij niet alles met fs kan veel.
Comment
-
Als je 100% inzoomt zie je op het strandje een dame in badpak. Op foto 1 is ze op het strand, op foto 2 is ze in de zee aan het zwemmen. Ik geef toe, ook dit zou gefotoshopt kunnen zijn. Maar ik heb geen reden om aan de beroepsernst van mijn medewerkers te twijfelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk berichtAls je 100% inzoomt zie je op het strandje een dame in badpak. Op foto 1 is ze op het strand, op foto 2 is ze in de zee aan het zwemmen. Ik geef toe, ook dit zou gefotoshopt kunnen zijn. Maar ik heb geen reden om aan de beroepsernst van mijn medewerkers te twijfelen.
François
Comment
-
geen probleem, als je alleen naar de golven kijkt, lijkt het inderdaad heel sterk op elkaar.
Er staat overigens wél een fout in het bijschrift: deze foto's zijn gemaakt met 24-120mm op 85mm en met de 85mm prime - foute brandpuntsafstanden dus. Maar dat is niet de schuld van de fotograaf maar van de eindredacteur (en van mij, als eindverantwoordelijke). Mea culpa.
Comment
-
Comment