Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Da's inderdaad de winkeldatum, maar abonnees (en BD-VZW-leden zijn Shoot abonnees, tenminste als zij tijdig hun lidmaatschap aangegaan/verlengd hebben) krijgen het tijdschrift enkele dagen vroeger al toegestuurd.
Zou nogal 'dikke nek' klinken zou ik willen vissen achter complimenten.
Toch knap. En wat me opviel, ik bladerde en kwam op de foto's en zonder de tekst te lezen herkende ik je eigen stijl en had meteen een vermoeden dat jij het was. Wel knap als je dat kan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Toch knap. En wat me opviel, ik bladerde en kwam op de foto's en zonder de tekst te lezen herkende ik je eigen stijl en had meteen een vermoeden dat jij het was. Wel knap als je dat kan.
Maar nee, dat is gewoon omdat je hier al foto's had gezien. :-)
Maar nee, dat is gewoon omdat je hier al foto's had gezien. :-)
Zou je kunnen denken, maar ik kijk heus niet alle foto's door in alle categoriën (afhankelijk van hoeveel tijd ik heb, zoals bij velen waarschijnlijk), dus ik ken echt niet al je werk. Maar je stijl van foto's vind ik toch sterk opvallend tegenover de rest van het forumonderdeel model. Beste kan ik het nog uitleggen als ik een foto zou aanklikken zonder de naam vd TS te zien, herken je meteen dat hij van jou is.
Comment