Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minoc failliet ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Minoc failliet ...

Vanavond op De Tijd:

Minoc, de fail­lie­te uit­ge­ve­rij van IT-bla­den uit Turn­hout, maakt een door­start onder de naam Minoc Media Ser­vi­ces. Dat blijkt uit een brief die naar klan­ten en ad­ver­teer­ders werd ver­stuurd.

Het nieu­we be­drijf werd op 11 ok­to­ber op­ge­richt, en het ma­na­ge­ment ver­wacht deze week terug ope­ra­ti­o­neel te zijn. De mees­te pu­bli­ca­ties van het oude Minoc wor­den in de door­start mee­ge­no­men. Het gaat om de pa­pie­ren en on­li­ne ver­sies van Clickx, PC Ma­ga­zi­ne, SHOOT, Smart Bu­si­ness, ZDNet, Smartbiz.​be, Bu­si­ness Meets IT se­mi­nars en Tar­get Media.

Al­leen het home en­ter­tain­ment ma­ga­zi­ne FWD* zit niet meer in de port­fo­lio. Daar werkt de re­dac­tie even­wel aan een apar­te door­start, onder lei­ding van Jamie Bie­se­mans en Eric Beeck­mans, in een stra­te­gi­sche al­li­an­tie met de Ne­der­land­se on­li­ne uit­ge­ver Xingo.

Minoc België werd begin deze maand fail­liet ver­klaard nadat het Ne­der­land­se moe­der­be­drijf HUB een door­start had ge­maakt zon­der de Bel­gi­sche tak. De ok­to­ber­num­mers van de ver­schil­len­de ma­ga­zi­nes zijn wel ge­woon ver­sche­nen.

Comment

Dat is positief nieuws.
      " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Blij om te horen dat de doorstart er komt.

Comment

Hier ben ik dus ook blij om, want ik hem nog maar pas een abonnement op shoot. Kzou het jammer vinden dat ik mijn geld ineens zou verliezen. ik heb nog maar 1 nummer in de bus gekregen :-(

Comment

hoera voor de doorstart, voor jullie en ons allemaal!

Comment

De uitgeverij is dood, lang leve de uitgeverij! Ik wens Minoc Media Services een lang en inspiratierijk leven toe!
              Luc

Comment

Goed nieuws, en nu hopen dat ze rendabel blijven.

Comment

Uitstekend nieuws
                  Ik hoop dat alles snel opgelost en terug opgestart wordt.
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

De digitale versie van Shoot 27 is nu beschikbaar via de Bruna Tablisto app voor iOS en Android.

Comment

Working...
                    X