Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hallo iedereen, onlangs kreeg ik de email om e extra uitgave ( special editie ) over macro/ natuur kon bestellen voor 4.99 euro. Dit heb ik gedaan en betaald. Weet er toevallig iemand wanneer deze uitgave uitkomt ?
€4,99? Ik heb zo pas €5,99 overgemaakt. Ik zie pas achteraf dat ik een euro winst had kunnen maken door vooraf aan te kopen, als ik gereageerd had op de eerste berichtgeving over het extra nummer.
Nu, wat elektronisch betalen betreft: ik ben al sinds gisteren aan het proberen om die betaling uit te voeren. Eerst met creditcard (Visa) en kaartlezer geprobeerd, maar Ogone gaf een "Technische fout. Probeer later opnieuw." Later op de dag nog van hetzelfde. Dan maar gewone bankkaart (bancontact) en kaartlezer, maar kreeg zelfde "Technische fout" melding. Vanmorgen nog niet beter, en dus ipv Safari (ik werk met Mac) Firefox opgestart en via dezelfde link van minoc (Shoot) proberen te betalen (bankkaart+kaartlezer). Wonder boven wonder lukte het nu wel. Dus betaling uitgevoerd.
Maar ik vraag me af of er een probleem is met Safari en Ogone?
Ik heb ook wel interesse in dit nummertje! Kan je dat gewoon in België in de krantenwinkel halen of enkel online te bestellen? Alvast bedankt voor de info!
Groetjes
Roeliee
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Ah oké...wist eigenlijk niet dat ze dit ook in België verkochten in de krantenwinkel...dacht enkel in Nederland Ma swat...terug iets bijgeleerd dan Bedankt!
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Nu, wat elektronisch betalen betreft: ik ben al sinds gisteren aan het proberen om die betaling uit te voeren. Eerst met creditcard (Visa) en kaartlezer geprobeerd, maar Ogone gaf een "Technische fout. Probeer later opnieuw." Later op de dag nog van hetzelfde. Dan maar gewone bankkaart (bancontact) en kaartlezer, maar kreeg zelfde "Technische fout" melding. Vanmorgen nog niet beter, en dus ipv Safari (ik werk met Mac) Firefox opgestart en via dezelfde link van minoc (Shoot) proberen te betalen (bankkaart+kaartlezer). Wonder boven wonder lukte het nu wel. Dus betaling uitgevoerd.
Maar ik vraag me af of er een probleem is met Safari en Ogone?
Ik heb ook dit probleem...alleen lukt het met Firefox ook niet... via gewone internet explorer wel... Wel moest hij hiervoor eerst een nieuw tabblad openen, in hetzelfde venster lukte het ook niet... Maar swat...tis gelukt!
Comment