Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
Misschien Erik 'ns contacteren? Ik ben wel de Moderator van de Shoot subforums, maar heb verder geen band met het tijdschrift zelf.
Ik heb over Bouks topic heen gekeken.
Waarschijnlijk te veel op zoek geweest naar de 15.
Ik heb na Bouks bericht meteen Erik gemaild.
Ik ding het wel erg vervelend aangezien ik de vorige ook niet via normale wijze is aangekomen. Nu even afwachten maar zal wel goed komen!
Ik zit in het buitenland en heb maar beperkt toegang tot internet- ik heb je opmerking doorgestuurd naar de abonnementendienst.
Nogmaals, zoals op de laatste pagina van Shoot staat: voor alle vragen ivm abonnementen kan je terecht bij abonnementen@minoc.com, daar wordt elke mail normaal binnen de dag behandeld
Ik zit in het buitenland en heb maar beperkt toegang tot internet- ik heb je opmerking doorgestuurd naar de abonnementendienst.
Nogmaals, zoals op de laatste pagina van Shoot staat: voor alle vragen ivm abonnementen kan je terecht bij abonnementen@minoc.com, daar wordt elke mail normaal binnen de dag behandeld
Erik
Dank voor het antwoord, Erik. Ik ga dit ook proberen te onthouden, want als ik een vraagje over Shoot krijg, verwijs ik steevast naar jou.
Het mysterie is inmiddels opgelost: onze Nederlandse distributeur had voor een aantal Nederlandse abonnees een verkeerde abonnementsformule ingevoerd waardoor die slechts de eerste drie nummers van 2011 ontvingen. De ontbrekende nummers worden nagestuurd.
Comment