Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik heb de shoot ook angekregen vandaag
ziet er weer goed uit.
Wel een rare commentaar op mijn foto ( skateboarder ) van
de brommer te verplaatsen Dat was een brommer van
iemand die we niet kende dus daarom bleef ik er maar af
voor de rest kan ik me er wel in vinden
had eigenlijk wel 2 shoots verwacht (1 abo en 1 voor mijn foto)
maar die zal morgen wel aankomen zeker
MVG,
Jeroen
Pentax K-5 - 18-55 f/3.5-5.6 WR - 55-300 f/4-5.8 ED - Falcon 8mm FishEye - Oude Pentax en M42lenzen JVG Pictures -- flickr
tja ... als niemand iets vraagt ga ik niet zelf vragende partij zijn, dat is mijn stijl niet
Trouwens ... rig fotografie met zuignappen ... 'trouble waiting to happen' als je het mij vraagt (kan er van meespreken )
zuignap is niet los gekomen hoor, dat was het probleem niet, maar wel minieme krasjes, op een zwarte wagen valt dit snel op.
Nooit zuignappen op een privé wagen zetten, op een fabriekswagen of een demo tot daar aan toe, maar nooit op een wagen van een privé persoon ... zelf niet meegemaakt, maar wel zien gebeuren : zuignappen hielden, maar de polyester carrosserie van de Corvette niet ... gewoon een stuk uitgebroken
Beetje off-topic, maar wil toch iedereen hiermee waarschuwen hoor, zuignappen moet je op de juiste plaats zetten als je ze toch wilt gebruiken.
Comment