Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot in 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Shoot in 2011

    Iederaan alvast bedankt voor de suggesties, er zitten zeker bruikbare bij!

    @Roberto: foutje inderdaad. De 'Canon 1Ds Mark IV' zoals die in het magazine staat, bestaat niet. Canons pro-body met full-frame sensor is de 1Ds-reeks (dat klopt dus), maar die zit nog maar aan Mark III. In de 1D-reeks is er wel al een Mark IV met hoge ISO, maar dat is inderdaad een crop-sensor. Ik hoop dat die 1Ds Mark IV er héél snel komt

    Comment


    • #32
      Re: Shoot in 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
      Wat wel handig zou zijn is, een paar tutorials per blad. Zoals hoe doe je rookfotografie, welke benodigheden heb je daarvoor nodig, druppelfotografie enz...
      is goed voor de leken die iets willen bijleren. zoals ik . Je vind deze ook wel op internet,
      maar is toch handig als je een boekje kan meepakken op locatie.
      I second this one!

      Meer tutorials
      Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

      Comment


      • #33
        Re: Shoot in 2011

        als ik mag.. misschien wat meer achtergrondtheorie? bv lichtmeting, gebruik van filters (welke dichtheid?) zo'n dingen?
        Mvg
        "Why fake it, when you can create it"

        Comment


        • #34
          Re: Shoot in 2011

          Ik zou graag iets meer over de techniek van de toestellen leren, en ook iets meer reviews. Mss ook een review over de 1000D van canon, ik weet dat dit geen nieuw toestel meer is maar het word nog steeds goed verkocht en ik heb gezien dat deze nog niet gerecenseerd is door jullie

          Oorspronkelijk geplaatst door Roberto Bekijk bericht
          Een rubriek over trouwfotografie, de basis ervan, kan voor velen ook zeer handig zijn.
          Een vergelijking tussen lenzen... (sigma vs canon of nikon,...)

          Ik denk trouwens dat tijdens het artikel in de laatste shoot een fout staat.
          Bij het artikel over full frame camera's staat de mark IV als full frame terwijl dit bij mijn weten niet zo is

          Maar voor de rest prachtig magazine
          Het gaat hier over de 1Ds reeks niet over de 1D reeks, de 1Ds is de professionele full-frame de 1D is de professionele 7D (snelheidsduivel) met een crop van 1.3
          Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
          hier vind je mijn foto's en hier ook

          Comment


          • #35
            Re: Shoot in 2011

            Een column waarbij op mild ironische wijze de lof geprezen wordt van de moderne, digitale
            fotografie en waar een klein beetje ruimte over blijft voor een ironische ondertoon over
            de wegwerpmaatschappij waar we met zijn allen zo begerig en gretig aan meedoen. Dus
            een song over de lotgevallen van een amateur-fotograaf die zijn dure aankopen probeert
            te verantwoorden en thuis dient te verdedigen.

            Comment


            • #36
              Re: Shoot in 2011

              Architectuur fotografie in de praktijk zou leuk zijn voor mij .
              Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

              Mijn Flickr pagina

              Comment


              • #37
                Re: Shoot in 2011

                misschien zoal eerder vermeld: meer macro/ natuur fotografie
                Het idee van de uitneembare katern: +1
                Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
                hier vind je mijn foto's en hier ook

                Comment


                • #38
                  Re: Shoot in 2011

                  Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
                  misschien zoal eerder vermeld: meer macro/ natuur fotografie
                  Het idee van de uitneembare katern: +1
                  Wou net hetzelfde voorstellen, en zeker macro materiaal bespreken..
                  Andy Lemaire

                  andylemaire.be

                  Comment

                  Working...
                  X