Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Van mij ook een welgemeende proficiat.
Temeer dat ik lees dat de foto genomen is met een Canon EOS 300D (voor velen een "oud" en "amateur" toestel , met de kitlens 18-55mm (ook voor velen enkel goed voor de vuilbak ) en een Canon EF25 II tussenring ( allé wie werkt er nog met tussenringen als er goeie macrolenzen bestaan ). Daaruit blijkt dat het talent nog altijd primeert boven het matereriaal.
Knappe foto!
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
proficiat
met je overwinning
het is een superplaatje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Van mij ook een welgemeende proficiat.
Temeer dat ik lees dat de foto genomen is met een Canon EOS 300D (voor velen een "oud" en "amateur" toestel , met de kitlens 18-55mm (ook voor velen enkel goed voor de vuilbak ) en een Canon EF25 II tussenring ( allé wie werkt er nog met tussenringen als er goeie macrolenzen bestaan ). Daaruit blijkt dat het talent nog altijd primeert boven het matereriaal.
Knappe foto!
De foto is nu ook niet groot weergegeven he.. maar inderdaad met het duurste toestel een banaal onderwerp trekken op een niet attractieve manier zal zeker niet zo knap zijn als dergelijke foto...
Heb trouwens al veel mooie macro foto's gezien die met een P&S getrokken zijn!
Comment