Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Shoot 1

    Ik heb het nummer ook eens doorgenomen.

    Op http://arturian.wordpress.com/2009/0...rift/#comments worden een paar opmerkingen - suggesties aangeboden die ik ook kan onderschrijven.
    www.digitalclickx.com

    Comment


    • #62
      Re: Shoot 1

      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Bij de beenhouwer.

      (dagbladhandel)
      Merci Festina, 100 gram prepare, 1 shoot gratis

      Ik dacht dat het niet echt 'overal' te vinden zou zijn, vandaar de vraag. Morgen eens gaan zoeken.
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #63
        Re: Shoot 1

        Bij mij ook deze ochtend
        Eén woord, prachtig
        Zeer professioneel en degelijk magazine
        Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

        Comment


        • #64
          Re: Shoot 1

          Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk bericht
          Ik heb het nummer ook eens doorgenomen.

          Op http://arturian.wordpress.com/2009/0...rift/#comments worden een paar opmerkingen - suggesties aangeboden die ik ook kan onderschrijven.
          Direct dat gelezen en ik moet je gelijk geven.
          Staat ook wat in wat ik niet zo belangrijk vind maar ja, iedereen denkt niet hetzelfde.
          Voor de betere test van een camera kijk ik even op dpreview.com.

          Die praktijk-testen vind ik goed: kort en bondig maar zeer duidelijk.
          Koen zijn tekst is zeer aannemelijk
          Last edited by theokus; 21 april 2009, 05:19.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #65
            Re: Shoot 1

            Vind het een goed blad al heb ik nog geen tijd gehad om dit eens grondig te lezen.
            Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
            En zeker een aanrader is de wedstrijd van Shoot waar je een mooi toestel kan winnen.
            Veel sjans aan de deelnemers.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #66
              Re: Shoot 1

              Jawel... ik deel de meningen van hierboven.

              Ik had net vandaag een Brits magazine van een collega meegekregen op het werk, maar daar moet je bij wijze van spreken per 2 pagina's aan artikels, 4 pagina's aan reclame omdraaien en daar heb ik mij bij verschillende andere magazines ook al aan doodgeergerd.

              Bij shoot hebben ze het gelukkig anders aangepakt.

              Een fotomagazine, zoals het moet zijn volgens mij.
              Mvg,David
              [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

              Comment


              • #67
                Re: Shoot 1

                Gisteren ontvangen, en is geslaagd met onderscheiding.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #68
                  Re: Shoot 1

                  Bedankt alvast voor de vele reacties.

                  Vanaf vandaag ligt Shoot 1 in de krantenwinkel. Op http://www.shoot.be/cover/ kan je door een digitale preview van het magazine bladeren. Je kan deze ook downloaden als pdf-bestand, maar dan moet je je eerst even registreren op de Shoot-site (rechts bovenaan). Veel leesplezier.

                  Erik

                  Comment


                  • #69
                    Re: Shoot 1

                    Tja,

                    Ik blijf wat op mijn honger zitten. Tis allemaal wat mainstream, leuk, maar als gevorderd fotograaf brengt het mij weinig bij.

                    Ik vind, trouwens de afdrukkwaliteit op zijn minst maar matig "mushy"

                    gr. Marc
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Shoot 1

                      heb ook al eens vluchtig doorbladerd, en moet zeggen dat het er inderdaad goed uitziet.
                      Mooi verzorgd, duidelijk leesbaar (voor de amateurfotograaf), en goeie kwaliteit van de foto's!

                      Ook ik ben zeer vereerd dat mijn foto mee dit eerste tijdschrift mocht sieren (Gent by night)
                      Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                      http://gallery.atsharp.com

                      Comment


                      • #71
                        Re: Shoot 1

                        Foutje ontdekt:

                        BlackRapid heeft nog geen verdeler in België, maar je kan de
                        riem online bestellen en betalen via Paypal. Je betaalt dan wel
                        verzendingskosten (12 dollar), maar wij kregen alvast geen
                        extra douanekosten gepresenteerd.


                        De verdeler van de R-strap in Europa is California Sunbounce, via hun duitse site kan je de strap bestellen. www.sunbounce.com
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • #72
                          Re: Shoot 1

                          Gisteren de nieuwe Shoot ontvangen.
                          Een positieve aanwinst alleszins.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #73
                            Re: Shoot 1

                            Ook in de krantenwinkels zijn ze te vinden...

                            Mooi blad met een luchtige lay-out, makkelijk leesbaar, eigenlijk veel té gemakkelijk om een periode van 3 maanden op te vullen...
                            Een expositiekalender (van minstens de fotomusea) ontbreekt idd. Maar goed, alles moet groeien.

                            Hoewel de artikels voor mij gerust (veel) meer tekst ipv witruimte mogen hebben, zal het mij niet beletten om toch maar dat jaarabonnement te nemen voor 9.90EUR. Dat is dan weer het voordeel van "maar" 4 keer per jaar te verschijnen. Je kan het als aanvullend abonnement nemen bij een ander blad...
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment


                            • #74
                              Re: Shoot 1

                              Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                              Ook in de krantenwinkels zijn ze te vinden...
                              Goed te vinden, trouwens... Daarstraks nog eens in Wijnegem Shopping Centrum geweest en speciaal gaan zoeken: wel, op tenminste drie plaatsen ligt de eerste editie voorradig. Vraag me af of er nog een reclamecampagne geweest is, buiten ons BD-forum uiteraard.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment


                              • #75
                                Re: Shoot 1

                                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Goed te vinden, trouwens... Daarstraks nog eens in Wijnegem Shopping Centrum geweest en speciaal gaan zoeken: wel, op tenminste drie plaatsen ligt de eerste editie voorradig. Vraag me af of er nog een reclamecampagne geweest is, buiten ons BD-forum uiteraard.
                                Inderdaad, gewoon in de 'Karrefoer' gevonden. Madame aan de kassa kreeg het wel nog niet ingescanned...
                                Al doende leert men...

                                Flickr

                                Comment

                                Working...
                                X