Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

    16de Fotosalon van Financiën

    Toegankelijk voor het publiek tijdens de periode van 21 november tot 2 december 2005, elke werkdag tussen 8 en 18 uur.

    Locatie: inkomhall van de "North Galaxy", Koning Albert II-laan 33, 1030 Brussel.


    seppuku.

  • #2
    Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

    Ik zie deze vermelding staan en wil van de gelegenheid gebruik maken om er met veel trots en blijdschap aan toe te voegen dat uit de meer dan 400 inzendingen van 99 fotografen er 64 foto's werden weerhouden voor het Fotosalon en dat de "Prijs voor het Beste ensemble" in kleur toegekend werd aan ondergetekende ...
    Mijn eerste prijs in een echte fototentoonstelling



    Voor de geïnteresseerden : de North Galaxy is maar op 50m van het Brussels Noordstation gelegen.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

      Een dikke proficiat

      Comment


      • #4
        Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

        Thanks Linda
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

          Wat won je en waarmee?

          congrats he

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

            Bedankt Sieben.

            Dit is het ensemble dat gewonnen heeft (vlnr "in the spotlight", "vier op een rij", "apartheid").
            Twee daarvan zijn hier ooit al eens de revue gepasseerd...
            Er waren 2 categorieën "kleur" en "zwart/wit", voor de rest waren de thema's volledig vrij.




            En de hoofdprijs was natuurlijk de eer ...

            (en ook nog een mooi geldbedrag van 3 cijfers)
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

              Ze hebben niet de mooiste presentatie gekozen, maar de foto's zijn bekend, en die tweede had je ook voor de challenge gemaakt vermoed ik...

              Ik had wel gedacht dat het over de financiën ging, maar blijkbaar was het een 'gewone' fotowedstrijd.
              Kan niet vergelijken met de rest, maar jou kennende, en de foto's kennende, zijn het zeker winnaars!!

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

                'k Ben deze namiddag ook even langs de expositie gepasseerd.

                Niets gewonnen, maar toch heb ik 2 plaatjes van mezelf herkend:


                En dat is deze: http://users.telenet.be/kuriishi/SC/...ttebel_001.jpg


                En dat is deze: http://users.telenet.be/kuriishi/SC/...oomloc_001.jpg

                Er was een beetje vanalles te zien: natuurbeelden, mensen uit andere culturen, snapshotjes, studioportretten, recente foto's, heel oude foto's...

                De eerste prijs in kleur was wel even schrikken: op het eerste zicht een mooie foto (model voor mijngebouwen met avondlijke wolkenlucht), maar als je van dichtbij kijkt, zie je duidelijk dat het om een amateuristische fotocollage gaat. Zelfs de oorlel van het model bleek geamputeerd... Nu ja, de jury zal wel haar redenen hebben om deze foto een eerste plaats toe te kennen.

                Overigens ook van mijnentwege proficiat aan Filipo voor zijn sterke en terecht bekroonde reeks!

                seppuku.

                Comment


                • #9
                  Re: 19/11-02/12 - Fotosalon van Financiën - Brussel (B)

                  Thanks seppuku en ook proficiat met de selectie van je 2 mooie foto's

                  Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                  De eerste prijs in kleur was wel even schrikken: op het eerste zicht een mooie foto (model voor mijngebouwen met avondlijke wolkenlucht), maar als je van dichtbij kijkt, zie je duidelijk dat het om een amateuristische fotocollage gaat. Zelfs de oorlel van het model bleek geamputeerd... Nu ja, de jury zal wel haar redenen hebben om deze foto een eerste plaats toe te kennen.
                  Na aan sommige op de prijsuitreiking aanwezige fotografen wat reacties gevraagd te hebben op mijn foto's stelde ik hen ook eens de vraag wat ze vonden van de eerste prijs in kleur... Het merendeel (zeker zij die met beeldbewerking vertrouwd zijn en kritisch naar de uitsnede van het model keken) was dezelfde mening toegedaan en was toch wat verwonderd dat die collage de eerste prijs behaalde. Maar het weze de winnaar gegund en de jury heeft altijd gelijk
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment

                  Working...
                  X