Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En is dat te voet te doen? Waarschijnlijk wijst het zichzelf wel uit zaterdag, we zien wel?!
nee met de wagen wel te verstaan
we verrijden van de kp's hé. als jij 10km te voet wilt doen mij niet gelaten.
als je niet wilt verrijden dan kun je best 1 kp kiezen en alle wagens uitkijken, maar dan moet je ook geen generale entree kaart kopen en koop je er eentje aan de special zelf.
nee met de wagen wel te verstaan
we verrijden van de kp's hé. als jij 10km te voet wilt doen mij niet gelaten.
als je niet wilt verrijden dan kun je best 1 kp kiezen en alle wagens uitkijken, maar dan moet je ook geen generale entree kaart kopen en koop je er eentje aan de special zelf.
Ik was van plan om eens tot in Huy te rijden, maar een rally met slechts 1 en heel misschien 2 WRC's, daar pas ik beleefd voor.
Volgend jaar zouden wrc's terug toegelaten worden in het EK, dan wordt het misschien interessant om nog eens een rally te volgen. Een hele dag op groep N zitten kijken, nee dank u.
Ben terug, en vond het best leuk voor de eerste keer. Zoals Raceshot zegt, veel (te veel) Cliootjes, C2's. De Evo's waren wel dik de moeite moet ik zeggen.
Enigste nadeel was dat ik op gang was met mijn minder enthousiaste pa, die tevens diende als chauffeur...
In't vervolg dus zien dak met wat die hards kan meegaan
Comment