Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 30/10/2005 -Autocross - Schakkebroek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zondag 30/10/2005 -Autocross - Schakkebroek

    Weliswaar veel te laat gepost dit bericht, maar ik wil het jullie toch nog meegeven.

    Zondag 30/10/2005 gaat er te Schakkebroek (deelgemeente van Herk-de-Stad) een autocross door. De standaard klasse vertrekt om 11.00 uur - de open klasse om 14.00 uur dacht ik. De affiche vermeldt een verzekerde deelname van Stefan Everts, samen met nog twee andere Belgische of wereldkampioenen van de zijspan motocross.

    In alle geval, ik ga er aanwezig zijn (ik ben degene die wat over het terrein zit te zwalpen met zijn toestel - af en toe tegen een baaltje stro in slaap zal vallen want ik kom rechtstreeks van de nacht af) vermits enkele van m'n kameraden meerijden en het organiserend café een plaatsje is waar ik ook wel af en toe over de vloer kom.

    Voor degenen die wat van spektakel houden en terloops nog een leuk plaatje willen schieten van autocrossers die overkop of in brand vliegen, u weze wellekomen.

    Indien interesse en je de weg niet weet, laat maar iets horen, geef ik het wel door.

    Vriendelijke groeten,
    Hans.
    Last edited by Hanske; 26 oktober 2005, 09:44.
    www.rallyandraces.com

  • #2
    Re: Zondag 30/10/2005 :Autocross te Schakkebroek

    hehe

    kan je me het adres eens geven
    ik moet voor mijn school nog foto's maken van beweging dus lijkt me dat wel fijn om te doen
    als het weer meezit he

    wel stom dat alles analoog moet voorlopig nog kan ik niet direct kijken of alles goed is

    is er ook enige inkom te betalen ofzo ?

    groeten Pam

    Comment


    • #3
      Re: Zondag 30/10/2005 :Autocross te Schakkebroek

      Het evenement vindt plaats in de Terbermenweg in Schakkebroek. Van waar moet je komen ?

      Hans.
      www.rallyandraces.com

      Comment


      • #4
        Re: Zondag 30/10/2005 :Autocross te Schakkebroek

        ik kom van kermt

        Comment


        • #5
          Re: Zondag 30/10/2005 :Autocross te Schakkebroek

          En, zijde gekomen ?

          Hans.
          www.rallyandraces.com

          Comment

          Working...
          X