Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

    Beste fotografie, Jazz en Comedy liefhebbers.

    Op vrijdag 7 oktober gaat in station Deinze het festival 'Zijspoor' van start.
    Vanaf 06u30 vinden er Jazz optredens, stand-up comedy, en verschillende tentoonstellingen door.
    Jazz groepen als The Boss Ross, dixieland streetBand, So Flute, Jazz-o-Latin treden op naast comedians als Henk Ryckaert, Danny van Britsom, Bert Gabriels, Stef Vanpoucke, Chris van der Ende, Wim Coenen,...

    Doorlopend kan men een fotografie en cartoon tentoonstelling bezoeken.
    De fotografen zijn Kwinten Vercamer (Hogeschool Gent, Departement Academie, ‘driedimensionale vormgeving, multimedia’, 1e Meestergraad), Evelyne Coppens (2e jaar fotografie KISP Deinze), Marjorie Meul en Ignace Van der Heyden (beiden afgestudeerd aan de Sint-Lukas Academie, Fotokunst) en titus Simoens (afgestudeerd aan HIGRO Mariakerke, Fotografie).

    Het station wordt volledig ingekleed en door kunstenaar Stief Desmet versierd met het gedicht 'Jazz' van Jules Deelder.

    Een unieke gelegenheid dus om een alledaagse lokatie als een station eens in een compleet ander daglicht te fotograferen.

    Op zaterdag 8 oktober gaat een Comedy night in club sfeer door met optredens van stand-upper Alex Agnew, improvisatietheater DNA en animatiefilm met Michele Defeudis.

    Het volledige programma is te vinden op www.zijspoor.be

    Mvg,

    Vincent Locquet
    Cultuurschok

  • #2
    Re: 7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

    Ik zal eens langs moeten komen, 5km van mijn deur ;-)
    http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

    Comment


    • #3
      Re: 7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

      Toch nog even vermelden dat ondanks de stakingen alle activiteiten doorgaan!

      Comment


      • #4
        Re: 7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

        Potverdorie, Stief Desmet...
        Heb daar m'n eerste middelbare jaren mee doorgebracht op school. Ik kom zeker eens langs!
        Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

        Comment


        • #5
          Re: 7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

          had er juist een topic over geopend....

          ....Blijken hier wel meer BDers in de streek te zitten...
          D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

          BD0323BE

          Comment


          • #6
            Re: 7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

            Ik moet leren lezen....
            Last edited by Nat; 8 oktober 2005, 15:51.
            natwork.be

            Comment


            • #7
              Re: 7 en 8 oktober - Zijspoor Comedy, Jazz, foto tentoonstelling - station Deinze (B)

              Zijn er mensen die geweest zijn en foto's genomen hebben?

              zoja zou ik die wel graag eens kunnen zien.

              Groete,

              Het CS team

              Comment

              Working...
              X