Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

allez, als der nog wa BD'ers gaan ben ik bereid mij op te offeren
    (in de OPS zone eh)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor
      Zorg alvast voor de nodige filmrolletjes
      Wat moeten we daar in godsnaam mee aanvangen?

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
        Wat moeten we daar in godsnaam mee aanvangen?

seppuku.
        ge moet weten dat we hier spreken over een citaat van het "Belgische leger"... techniek evolueert, maar zij blijkbaar niet. Ik vermoed ook dat het gewoon de tekst van vorig jaar is die ze op hun website gekopie-peest hebben

Geldt hier dan dezelfde regel als voor programmeurs: ne goeie militair = ne luie militair (no offense aan de militairen onder ons he )

Comment

Vliegen ze daar nog echt???
          Ik dacht dat er nog maar 1 echte airshow in belgie was...
          Vorige week ben ik ook zo naar Ursel geweest, maar dit is een beetje tegengevallen eigenlijk
          Was in Ursel nog geweest toen het er nog echt airshow was, jammer dat ik toen nog klein was.

Misschien dat ik in Koksijde eens passeer deze keer

Comment

Neem gewoon een tentje mee naar de spotersmania. Ge zult nie de einige zijn. Er doen dit nog mensen daar
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor
              Neem gewoon een tentje mee naar de spotersmania. Ge zult nie de einige zijn. Er doen dit nog mensen daar
              holy canoli zeg blijven jullie daar maffen ofwa? sterk staaltje passie hoor!

zo hard heb ik het nu ook niet onmiddellijk zitten. Eén dagje zal wel genoeg zijn (max. 2)....

Vrijdag is interessant om de statics van zaterdag te zien vliegen.... zaterdag is dan weer interessant voor de paf (niet verwarren met pfaf ). Of zou de patrouille op vrijdag ook nog eens trainen ?

Comment

mm... ik maak er gewoon een 4 daagse vakantie van..; kom al een dag vroeger voor wat zee en strand... en dan 3 dagen, als het weer wat mee zit, airshow..... en dat zal mijn vakantie voor dit jaar zijn.... helaas;.. Maar goed, voor de rest heb ik zeker niet te klagen.

Comment

ter info, ik ga niet deelnemen aan de spottersmania. 50€ is wat veel als je toch maar 1 dag kan vrijmaken. Volgend jaar misschien...

wel zal ik zaterdag in de namiddag een bezoekje brengen, om de patrouille de france te zien. Die vliegen toch op zaterdag he?

Comment

ik dacht ook dat die zaterdagmiddag waren. Kan het niet direct terug vinden. Zal er de 3 dagen zijn. Maar deze keer zal ik niet zoals in zaventem op een muurtje zitten...

Misschien tot dan.

Grtz

Comment

Kent er iemand het juiste programma voor zaterdag. Ik kan enkel zaterdagvoormiddag gaan en zo graag weten wanneer de displays zijn, zodat ik het meeste uit mijn kort bezoek kan halen.

Ik woon niet ver en kan gratis binnen, dus ik zal er zeker zijn zaterdagmorgen.
                      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

hier

BTW ik ben er morgen ook.
                        Nikon Coolpix 5900;
                        Droomt over papa's D 70.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert I.
                          hier

BTW ik ben er morgen ook.
                          veel meer programma dan:
                          Openingsuren : 10 - 18 uur
                          krijg ik ook niet te zien :s.
                          Had het ook graag iets speciefieker...

Comment

klikken op Air display misschien?

edit: waar zal jij zijn?
                            Nikon Coolpix 5900;
                            Droomt over papa's D 70.

Comment

Volgens iemand dat ik ken is het voor de fotografen, morgen maandag een ideale dag. Dan vertrekken alle vliegtuigen tussen 8u en 14u.
                              Zijn er nog mensen die dan eens gaan kijken?
                              Waar gaan jullie dan staan?
                              Ik heb in het weekend niet kunnen gaan en hoop dat ik nu mijn schade zal kunnen inhalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door littlewan
                                Volgens iemand dat ik ken is het voor de fotografen, morgen maandag een ideale dag. Dan vertrekken alle vliegtuigen tussen 8u en 14u.
                                Zijn er nog mensen die dan eens gaan kijken?
                                Waar gaan jullie dan staan?
                                Ik heb in het weekend niet kunnen gaan en hoop dat ik nu mijn schade zal kunnen inhalen
                                kben er vandaag geweest en stond geparkeerd langs de 'vaart' en dan te voet het brugje over. dan nog 5min langs de startbaan lopen en je rustig placeren in het gras op uw 'gat' en vliegtuigskes schieten.
                                een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

Working...
                                X