Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

31 mei 2024 - Golftornooi met unieke decors - Palingbeek Ieper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 31 mei 2024 - Golftornooi met unieke decors - Palingbeek Ieper

    --- VOORLOPIG INGEVULD met genoeg fotografen ---

    Beste forum leden,

    Op 31 mei 2024 ben ik verantwoordelijk voor wat foto's te nemen op een golftornooi in Ieper (Palingbeek), maar ik speel zelf ook golf... Ik heb ooit al eens beroep gedaan op wat liefhebbers om hun skills te testen in een uniek decors.
    Wie heeft hiervoor interesse? Maximum 4 kandidaten.

    Zowel het decors is uniek. De uitdaging niet evident. Scherpte en diepte. Lichtbalans en snelheid.

    Deal is simpel: dag waar je alles kunt testen. Drank en eten is gratis gans de dag, en er zijn twee buggies (golfkarretjes) voorzien voor de verplaatsingen op het terrein en je eigen fotomateriaal overal bij de hand te hebben.
    Regels en etiquette leg ik uit aan het begin van de dag. Het is niet de bedoeling om spelers te storen, te hinderen, maar de spelers zullen wel weten dat er foto's genomen worden op het terrein (fotograaf met fluo vestje).
    Foto's blijven jullie eigendom maar zijn rechtenvrij te gebruiken voor de organisator.
    Interesse? Laat het me weten via dit forum of per mail bvb.golf@gmail.com .Verdere afspraken in onderling overleg.

    Groetjes, Jambo (Johan L.)
    Last edited by jambo; 3 april 2024, 10:12.
    Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
    En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.
Working...
X