Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17 juli - Belgisch kampioenschap Mountainbike - Tervuren (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 17 juli - Belgisch kampioenschap Mountainbike - Tervuren (B)

Hallo ,

Wie heeft er goesting om met mij mee te gaan op zondag 17 Juli naar Tervuren waar het Belgisch Kampioenschap Mountainbike rijden plaats vindt .
    Belgisch Kampioenschap MB
    Tervuren is een prachtig decor om ook natuuropnames te maken .
    Ik moet er bij vermelden dat het voor mij de eerste keer zal zijn dat ik foto's wil gaan nemen v.e.mountainbike wedstrijd .Dus ik zal wat nuttige raadgevingen best kunnen gebruiken .
    Ik werk met een Nikon D70 met kitlens 18/70 en een 70/210 lens van Nikkor

Noliko

edit Mod
    Noliko,
    Er bestaan forumregels betreffende het formaat van de topictitels.
    Gelieve die in het vervolg te respecteren aub
    mod Jo(han)
    Last edited by Jo; 14 juni 2005, 19:29.

Re: Mountainbike

Oorspronkelijk geplaatst door noliko
    Hallo ,

Wie heeft er goesting om met mij mee te gaan op zondag 17 Juli naar Tervuren waar het Belgisch Kampioenschap Mountainbike rijden plaats vindt .
    Belgisch Kampioenschap MB
    Tervuren is een prachtig decor om ook natuuropnames te maken .
    Ik moet er bij vermelden dat het voor mij de eerste keer zal zijn dat ik foto's wil gaan nemen v.e.mountainbike wedstrijd .Dus ik zal wat nuttige raadgevingen best kunnen gebruiken .
    Ik werk met een Nikon D70 met kitlens 18/70 en een 70/210 lens van Nikkor

Noliko
    Als je op voorhand eens wil gaan "oefenen": op http://www.mountainbike.be/kalenders...edstrijden.php vind je een kalender met XC-wedstrijden.

Ik vind dat de knapste mtb-foto's getrokken worden wanneer ze uphill rijden (inspanning staat te lezen op het gezicht, spieren in actie, meeste supporters zullen op uphill-stukken staan, ...). Dus ofwel het parcours 's morgens verkennen, ofwel op voorhand eens naar de hoogtelijnen op de betreffende NGI-kaart kijken.

Mvg

Comment

Lijkt me leuk om te doen.... maar ik weet nog niet of ik dan kan.

Hou me op de hoogt zou ik zeggen! Ofwel volg ik de thread gewoon. We zullen zien wat er uit de bus komt.

Comment

Theo ik heb het al in de agenda genoteerd maar ik kan nog nie beloven dat ik kan gaan. Misschien heb ik tegen dan een 2e body bij en kan ons Tamara ook wat gaan oefenen.

Comment

Om mij herkenbaar te maken zal ik mijn badge omdoen die ik gebruik heb op SD te Winterslag .
          Hier op staat duidelijk mijn nickname NOLIKO.

Comment

Working...
          X