Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3-18/6 - tentoonstelling projectfotografie - Leuven (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3-18/6 - tentoonstelling projectfotografie - Leuven (B)

Dit las ik zonet in de streekkrant:

Veertien enthousiaste amateurfotografen volgden dit voorjaar de cursus Projectfotografie: creatief fotograferen voor gevorderden in cultuurcentrum Leuven. Onder leiding van lesgever Joris Cerstiaens werkten zij aan een fotografieproject met als titel De reis om jezelf of de toevallige bestemming van het vernuftig zijn. Het werd een zoektocht naar de kracht en de essentie van beelden, het uitdrukken van een boodschap en het betrekken van de toeschouwer: wat wil ik laten zien, waarom, en hoe breng ik dit over?
    Het samengebalde en erg gevarieerde resultaat wordt van vrijdag 3 tot zaterdag 18 jini 2005 tentoongesteld op de zolder van het cultuurcentrum, Brusselsestraat 63. De tentoonstelling is geopend van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

De organisatoren nodigen u uit om het resultaat te komen bekijken: misschien krijgt u er het water van in de mond ... of grijpt u zelf naar dat oude toestel dat nog ergens in een kast ligt ... De cursus Projectfotografie is een organisatie van cultuurcenrum Leuven i samenwerking met Vormingplus vzw.

hesy.be
    BD0319BE
Working...
X