Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17/18-6 - Open Dag Koninklijke Luchtmacht - Gilze Rijen ( NL )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 17/18-6 - Open Dag Koninklijke Luchtmacht - Gilze Rijen ( NL )

De Koninklijke Luchtmacht houdt zijn jaarlijkse open dag dit jaar op Gilze-Rijen. Omdat deze luchtmacht basis in het zuiden van Nederland ligt is het wellicht ook interesant voor de luchtvaart liefhebbers afkomstig uit Belgie.
    Kijk hieronder voor meer info wat betreft het programma en deelnemers.

De Koninklijke Luchtmacht is een modern en technologisch krijgsmachtdeel dat wereldwijd bijdraagt aan vrijheid, veiligheid en welvaart. Hiervoor beschikt de luchtmacht over hooggekwalificeerd personeel, vliegtuigen, helikopters en andere wapensystemen.

Re: Open Dag Koninklijke Luchtmacht 17/18-6

Jepjep, zeker niet vergeten te kijken naar onze John ! Zeer sympathieke vent en vreed goe piloot (http://www.31tigersqn.be/the_site/in...age=wallpapers zie bij '31 sqn demo pilots')

Jammer genoeg kan ik zelf niet gaan (examens).
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Comment

Re: Open Dag Koninklijke Luchtmacht 17/18-6

Ik zal zeker van de partij zijn , wordt trouwens een druk weekend , ga de vrijdag naar dit event gaan en dan op zaterdag naar de show van Le Bourget en op zondag naar Charles de Gaulle wat gaan spotten , dus 1 dag Holland en 2 dagen Parijs
      Groetjes, Fabrice
      www.fabke.be

Comment

Re: 17/18-6 - Open Dag Koninklijke Luchtmacht - Gilze Rijen ( NL )

Doen ze 2 dagen dezelfde show of 2 verschillende Weet namelijk nog niet of ik kan en zoja, welke dag.
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajh
          Doen ze 2 dagen dezelfde show of 2 verschillende Weet namelijk nog niet of ik kan en zoja, welke dag.
          Is min of meer hetzelfde hoor , meestal zijn de uren van de displays wat anders en is er op de ene dag een stuntteam meer of minder maar anders is er zeker niet veel verschil , en de toegang is steeds gratis in Holland
          Groetjes, Fabrice
          www.fabke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe
            Is min of meer hetzelfde hoor , meestal zijn de uren van de displays wat anders en is er op de ene dag een stuntteam meer of minder maar anders is er zeker niet veel verschil , en de toegang is steeds gratis in Holland

Entree is gratis. Je betaald wel voor het parkeren van je auto (2-3 euro, ervaring uit voorgaande jaren)

Het spectaculairste onderdeel is de Air-Power Demonstratie warbij men laat zien hoe een vliegveld word ingenomen. Ook staat er een Base-attack op het programma. F-16`s komen van alle kanten, niet tegelijk natuurlijk, op het veld aangevelogen. Meestal gaat dit gepaard met naverbranders.

Ik weet dat vrijdag de dag is dat het 'rustig' is. Zaterdag kan er met gemak 100.000-150.000 man rondlopen

Comment

Misschien eventjes grof zijn maar als het goed weer is denk ik vrijdag wel eens een dagje verlof te nemen. Maar een probleem, heb geen zin om alleen te gaan. Komt er nog iemand uit de omgeving van antwerpen om densoods mee te karren naar ginds. (ben wel geen pro fotograaf maar wie weet kan ik wel wat bij leren). Kunnen bvb. afpreken aan een carpool parking op E19 of E34.
              Laat iets weten

Comment

Voor diegene die het interesseert:
                Het Belgisch leger stuurt de Agusta A109 met tailnumber H38.

hesy.be
                BD0319BE

Comment

Working...
                X