Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

18-19 & 25 juni - fotomarathon:wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 18 & 25 juni - fotomarathon: wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuv

daar gaat het niet om, een volledig gesponsord initiatief met geschonken prijzen en geen kosten aan infrastructuur zou gratis moeten zijn. Zeker als het gaat over een mega-keten zoals fnac. Mij niet gelaten hoor, maar ik bedank er vriendelijk voor.

Comment

Re: 18 & 25 juni - fotomarathon: wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuven

kvind ook dat het gratis zou mogen zijn. is ook voor hen publiciteit, en investeren doen zeer niet in....

maar ja, tzal wel een fijne dag zijn, er kruipt organisatie in, en als men ervan leert (wat de bedoeling is van sam o.a.), dan wint men erbij he !!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Re: 18 & 25 juni - fotomarathon: wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuven

Nog digitalers die in Antwerpen wensen deel te nemen ?
        Het lijkt mij een uitdaging en daar heb ik best € 5 voor over
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Re: 18-19 & 25 juni - fotomarathon:wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuven

Ik doe waarschijnlijk ook mee samen met een kameraad.
          No money , no honey

Canon EOS 20D - EFS 18 - 55 mm / ES 90 - 300 mm / Sigma EX ASP 24 - 70 mm 2.8 / Canon 50 mm 1.8 / Tamron SP 90 Macro

Comment

Re: 18-19 & 25 juni - fotomarathon:wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuven

Doe ook mee, maar wat krijg je eigenlijk in return voor die 10 euro ? een plannetje. Als er 750 deelnemers in de verschillende steden 10 euro betalen dan organiseer ik ook zo'n zoektocht volgende maand
            ---
            www.caersbart.be
            http://gallery.mac.com/caers_bart#10...or=black&sel=3

Comment

Mja lijkt wel interessant in Antwerpen bijvoorbeeld. Maar de prijzen zijn niet zo denderend. Wat als je met twee die 1ne laptop wint? In twee zagen

Greetz, RonnyE

Comment

Er blijkt maar weinig animo te zijn voor deze marathon als ik het hier bekijk, zijn er nog gegadigden of zal ik daar helemaal alleen zijn?
                BD0415BE Nikon spulletjes

Comment

Is er al iemand geweest? ik ga zaterdag...
                  [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Re: 18-19 & 25 juni - fotomarathon:wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Le

Yep,
                    weinig leuks aan. Je krijgt een opdracht, foto maken. Je snelt als een gek om dat te doen, je moet je verplaatsen, opzoeken, ... en dan maak je die foto. Je moet die op een bepaald punt downloaden en daar krijg je je volgende opdracht. Dit het wijzertje rond, namelijk 24 uur.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

Comment

Re: 18-19 & 25 juni - fotomarathon:wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Le

Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                      Yep,
                      weinig leuks aan. Je krijgt een opdracht, foto maken. Je snelt als een gek om dat te doen, je moet je verplaatsen, opzoeken, ... en dan maak je die foto. Je moet die op een bepaald punt downloaden en daar krijg je je volgende opdracht. Dit het wijzertje rond, namelijk 24 uur.

Neen, dank u...

Comment

Even over het inschrijvingsgeld, dat ligt nogal gevoelig hier heb ik de indruk... Op het inschrijvingsformulier heb ik gelezen dat dit integraal wordt overgemaakt aan een goed doel.
                        Had zelf wel willen meedoen, maar ik kon er niet een hele dag aan spenderen.

Comment

Ik heb eventueel ook wel zin. Ik woon toch tegen Antwerpen

Comment

Working...
                          X