Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Fnac organiseert dit jaar ism verschillende steden de 1ste digitale fotomarathon met als de doel de stad op een leuke, andere originele manier te ontdekken.
De marathon is eenvoudig. In team van 2 personen en met eigen dig fototoestel (min res van 2 megapixels) huppel je in de stad rond en maak je foto’s rond opgelegde thema’s. Nadien download je op verschillende Fnac-checkpoints je 2 beste foto’s.
per team van 2 personen en met je eigen digitale fototoestel (minimale resolutie: 2 mega pixel) doorkruis je de stad en maak je foto’s rond opgelegde thema’s.
Daarna download je op verschillende Fnac-checkpoints je 2 beste foto’s.
De wedstrijd te Antwerpen gaat door op zaterdag 25 juni en duurt 12 uur.
Re: 18 & 25 juni - fotomarathon: wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuven
alst een knappe madam is
ik zal nog wel zien. laatste examen is de dag ervoor, en twee dagen erna begint mijn eerste werkdag.....
heb wel zin om mee te lopen, eens zien hoe jullie dan alles interpreteren, en dan naturlijk nog vastleggen. kdoe ni mee met fnac, maar loop er dan gewoon bij met mijn compactje naast die hoop bigma's
ik zal u nog wel contacteren als de datum dichterbij komt.....
verwittig de partner maar alvast
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Re: 18 & 25 juni - fotomarathon: wie doet mee? - Brussel, Luik, Antwerpen, Gent, Leuv
ik vind het nogal schandalig dat ze 10 euro inschrijvingsgeld vragen terwijl de sponsorlijst overloopt. Als er genoeg volk op afkomt kan het nog een winsgevende bedoening worden voor fnac.
Comment