Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8 mei - Informatieochtend: Archiveren van foto's - Wevelgem ( B )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 8 mei - Informatieochtend: Archiveren van foto's - Wevelgem ( B )

Op 8 mei aanstaande wordt op initiatief van EOS-Wevelgem een informatieochtend "Fotoarchivering" georganiseerd. Tijdens de sessie worden de voor- en nadelen van archivering behandeld en zal aan de hand van praktische voorbeelden invulling aan het onderwerp gegeven worden. Er is aandacht voor het inrichten van een workflow alsook de mogelijke valkuilen. Aan de hand van het foto management pakket "idImager" zal invulling aan de praktijk gegeven worden. Hiervoor zal de auteur van het programma, Hertwig van Zwietering, aanwezig zijn; hier op het forum bekend onder de naam Havezet. Vanzelfsprekend is er ook tijd ingepland voor vragen, adviezen en discussie.

Deze ochtend is bedoeld voor iedereen die interesse heeft in fotoarchivering. Dit kan zijn de beginnende archiveerder, maar ook mensen die behoefte hebben aan een klankbord of ervaren archiveerders die geïnteresseerd zijn in alternatieve methoden.

Datum: Zondag 8 mei a.s.
    Tijd : 9h30 tot 12h30

De toegang is kosteloos en er is voldoende parkeergelegenheid

Meer informatie kan ingewonen worden bij de organisator: secretariaat@eos-wevelgem.be

Re: 8 mei: Informatieochtend: Archiveren van foto's

Da's interessant
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

prachtig initiatief!
      Bedankt, CDirk, van me er attent op te maken!
      Ik zal er graag bij zijn!
      mijn fotosite

Comment

jammergenoeg zal ik hier niet aanwezig op kunnen zijn. zal de presentatie of neerslag ergens te verkrijgen zijn?

dank,
        bernie
        Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

Comment

Klinkt interessant. Ik zal proberen te komen.
          Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
          Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Het was deze ochtend een zeer informatieve sessie: p roficiat aan EOS Wevelgem voor dit initiatief.
            Deze fotoclub blijkt een zeer levendige vereniging te zijn.
            Graag zou ik op de hoogte gehouden worden van de activiteiten in de toekomst; kan dat, Dirk?
            Jan
            mijn fotosite

Comment

Graag zou ik op de hoogte gehouden worden van de activiteiten in de toekomst; kan dat, Dirk?
              Dat is geen probleem. Zal ik voor zorgen.

Dirk

Comment

Hallo JanVG leuk om jou deze morgen te mogen verwelkomen op onze clubvergadering wij hopen dat je er iets van heb kunnen opsteken en hopen u nog wel eens op een SD van BD te mogen ontmoeten

Groeten
                Erik.D en Trees. Kindt
                ----------------------------------------------
                This website is for sale! focusgallery.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, focusgallery.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

This website is for sale! focusgallery.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, focusgallery.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Comment

Jammergenoeg kon ik er deze morgen niet bij zijn. Ik heb blijkbaar iets gemist.
                  Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                  Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Re: 8 mei - Informatieochtend: Archiveren van foto's - Wevelgem ( B )

Bij deze mijn dank aan alle aanwezigen en EOS Wevelgem een extra bedankt voor de uitstekende organisatie van deze dag.

Comment

Working...
                    X