Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gentse Feesten 2005 en www.gentschefieste.be

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gentse Feesten 2005 en www.gentschefieste.be

Hoe kan je nu al foto's terugvinden als de feesten nog niet begonnen zijn ...., enfin, we zullen zelf maar positief blijven.

De openingsfoto's staan online

Comment

Ik zal vanavond(/nacht) wat foto's doorsturen
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Ik zit bij de fotowinnaars Zie Hier ( alleen is mijn naam fout geschreven, tis Artur zonder H )

Mijn prijs is :

3Dekkerproductie

1 ticket (1 persoon) voor de show ' wadoedebinstdefieste?’ voor optreden op ZONDAG 17 juli 2005 om 20u (Enkel dan geldig!!!)

Waarde: 12 €

Spijtig dat ik niet kan gaan vanavond !
        [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Er zijn zeker nog 2/3 BD'ers bij als ik me niet vergis, ben benieuwd naar hun last minute prijzen

Comment

We kunnen precies ook nooit goed doen.

Wie wil kan nog steeds meedoen, hopelijk blijft het weer goed.
            Voor Clouseau hopelijk geen rellen deze avond.

Comment

Waarom rellen? De bandjes zijn uitgedeeld punt andere lijn. Ik heb ook in de rij wachtenden gestaan tot ze om 11u50 kwamen zeggen dat het geen zin meer had...

Hoe zit dat trouwens bij jullie? Moeten het foto's zijn van dezelfde dag, want ik zie nu op de officiele site dat ze 2 foto's uitgekozen hebben van het optreden van Monza als winnende foto's van 21 juli terwijl dat wel op de 20e was
              Ik kom dan thuis om 4u 's morgens en ben dan zo dom om eerst nog 3 fotokes uit te zoeken om voor 9u door te sturen ... ben ik toch wel den domste geweest precies

Comment

We zijn niet moeilijk. Wel nu geen foto's meer doorsturen van de openinsgsstoet.

Heb het opgegeven om naar stad Gent foto's door te sturen, steek er teveel tijd in en win toch niet.

Comment

Working...
                X