Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blijf vanavond thuis en kijk naar: Shindler's list

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blijf vanavond thuis en kijk naar: Shindler's list

Dit is wel geen echte "Waarheen" maar ik vind dit toch een belangrijke.
    Op Canvas om 21u.00 tot 24u.00 wordt de prachtige film "Shindler's list" van Steven Spielberg gespeeld.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Re: Blijf vanavond thuis en kijk naar: Shindler's list

Als je het niet erg vindt , ga ik wel weg , heb de film al 3x gezien namelijk
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Ahah Hanske, dit betekent dat we die dus al 8x hebben gezien
      Jij 3x, ik 2x, Chris 2x en Nathalie al 1x.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Idd. een "prachtige" film en een "waar gebeurd verhaal" ook nog...

Een film van mensen, over mensen, gedaan door mensen en voor mensen.

Spijtig genoeg is er juist niets veranderd, we zijn het enige ras dat zijn eigen soort uitroeid, vandaag, gisteren, eergisteren... nog.

Terecht in "waarheen vandaag" geplaatst, thuis blijven!!!...

Comment

Vroeger waren er kapo's, nu moderators.

EDIT;11/11, 11.35h, Sorry heb mij van door overmande emotie van knop vergist!

Mijn antwoord:

Terechte ban, Plofkop !

Hier voel ik mij dan ook persoonlijk erg op aangevallen en vernederd.

Kapo's waren in vele opzichten veel erger dan de SS beulen zelf.

Is dit vrije meningsuiting?

Is dit uw bijdrage tot een beter wereld?!

Zeker op een dag als vandaag op 11/11 wapenstilstand, schaam u Mila!

Last edited by teddy-bear; 11 november 2004, 10:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mila
            Vroeger waren er kapo's, nu moderators.
            En hierin ga je weer eens te ver. Dat je nu al het derde topic verziekt met je gebral is tot daar aan toe. Maar dit soort grofheden laat ik niet toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop
              En hierin ga je weer eens te ver. Dat je nu al het derde topic verziekt met je gebral is tot daar aan toe. Maar dit soort grofheden laat ik niet toe.
              Voilà dat is nou net wat ik bedoelde 'gewoon je medemensen neerknuppelen'

Comment

Euh wat is ign. ne kapo?
                Vandalle en Kramers kennen het niet.

Hubert
                Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

FYI

kapo's waren medegevangenen EN opzichters van barakken in concentratiekampen.

@ Mila: Dit is een gratuite opmerking en helemaal niet relevant in deze topic

Jo(han)
                  Last edited by Jo; 11 november 2004, 02:30.
                  Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Het was een een echte waarheidsgetrouwe film, ontroerend en dat zou iedereen moeten doen nadenken.
                    DE ene oorlog was nog maar gedaan en we zitten in de wereld nog altijd bezig met ons eigen mensenras te vernietigen, zal men het nooit begrijpen.

en MILA, wat je daar aanhaalt, indien ik jou was, zou ik eens diep nadenken, alvorens iets neer te pennen, je flirt met smaad.

dromer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                      we zijn het enige ras dat zijn eigen soort uitroeid, vandaag, gisteren, eergisteren... nog.
                      ik vermoed dat anderen (Mac Quoy?) hier meer over kunnen vertellen maar het zou me verwonderen als wij het enige ras zouden zijn dat zijn eigen soort uitroeit. Denk aan spinnen die hun mannetje opeten na de bevruchting ...

Edit; sorry, weeral verkeerd knopje gebruikt.. MOD T-B
                      Last edited by teddy-bear; 11 november 2004, 11:18.
                      Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Dat kan zijn, maar ik blijf erbij dat we het enige ras zijn die "bewust(dan) zijn eigen ras massaal uitroeit zonder noodzaak".

Dieren doen dat volgens mij niet, die roeien hun eigen ras(soortgenoten) massaal toch niet uit?
                        En moorden niet omwille van anders denkenden en hun voorkomen/uiterlijk!

Dat bedoelde ik meer..

Comment

Dieren doen dat volgens mij niet, die roeien hun eigen ras(soortgenoten) massaal toch niet uit?
                          Jawel hoor T-B.

Maar dat wil nog niet zeggen dat wij een voorbeeld moeten nemen aan de dieren hé.
                          De wereld zou soms nog een pak slechter zijn moesten wij dat doen.
                          Want die uitspraak van dierenrijk en mensdom is ook maar idiote café praat

Jo(han)
                          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Vandaag naar Breendonk geweest.
                            Om stil van te worden.

dromer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mila
                              Zeker op een dag als vandaag op 11/11 wapenstilstand, schaam u Mila!

'k zal wel weer geband worden omdat ik mijn nek uitsteek voor de medemens.
                              Vrije meningsuiting.

Mila kennende : 'k weet dat hij het tegenovergestelde bedoeld, bedoeld heeft, en altijd zal bedoelen dan "datgene waarvoor hij zich zou moeten schamen"..

Het is niet omdat je "een zwart schaap van BD" geworden bent dat al wat je zegt/schrijft negatief moet geïnterpreteerd/beoordeeld worden voordat je begrepen hebt wat Mila bedoelt. Voordat je gelezen hebt wat hij wil zeggen.

En zolang dat het mensdom niet willen lezen wat er heir te lezen is.. dan spreken we over het mensDOM.

@ T.B : Ik denk dat Mila ('t Ja ... hij kan niet meer (tegen/mee) spreken hé..... ) zeker veel respect heeft voor jou.

Ga eens een pint drinken met hem. Je zal versteld staan wie die Mila is.
                              Je zal verstaan dat wat hij te zeggen heeft ........... hetzelfde is als wat jij wil zeggen.

Hij kan niet tegen onrecht. Jij ook niet .

Skitch

Fier dat hij gebanned geweest is /zal worden. En vooral : Skitch voelt zich geen BD'er meer.

'k hoop dat dit de laatste keer is in mijn leven dat ik hier iets schrijf. 'k Heb andere dingen te doen.
                              "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                              Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
                              X