Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

38ste foto en diasalon.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 38ste foto en diasalon.

Idd, zoals Erik hierboven zegt : mooi gepresenteerd en heel gevarieerd. Blij dat ik geweest ben.
    En aangezien Dromer er niet was , hebben we (een paar BDers) dan maar zelf voor onze drank gezorgd hé (en blijkbaar hebben we dan ook nog minho gemist)

Comment

Wij waren daar rond drie uur. Er waren daar een drietal mensen, altijd net een stapje voor ons, waarvan ik zei aan mijn vrouw dat dit allicht BD'ers waren. Maar gezien ik me hier op BD maar een underdog en een absoluut beginnertje voel had ik niet het lef om die mensen aan te spreken. Waren dat jullie, Tati?
      Ik heb wel iemand van het bestuur aangesproken, ik denk Mr. Van der Roost, maar die zei dat Dromer er al geweest was met zijn familie, maar er nu niet was. (Kwestie van dat gratis drankje, weet je wel (foei, foei van mij )

Comment

Er waren daar een drietal mensen, altijd net een stapje voor ons, waarvan ik zei aan mijn vrouw dat dit allicht BD'ers waren. Maar gezien ik me hier op BD maar een underdog en een absoluut beginnertje voel had ik niet het lef om die mensen aan te spreken. Waren dat jullie, Tati?
        wij waren idd met 3 : eMJeke, mijn man en ik. En idd om 3 uur waren wij daar. Nadien hebben we met Erik en Trees aan een tafeltje zitten kletsen. Dus volgende keer trek je maar aan ons mouw hé, want ikzelf ben ook maar een beginnerke hoor en heb nog veel te leren. Daar zijn zo'n tentoonstellingen dan ook goed voor hé en bij zo'n babbelke steek je ook altijd iets op

Comment

Beste mensen.
          Ik was inderdaad niet aanwezig, spijtig, maar de maaschappij had mij nodig ( werken ). Waarvoor mijn verontschuldigingen.
          Ik hou allesinds in gedachte dat ik die pint zeker betaal .
          Hopelijk was de ontvangst goed en hebben jullie genoten van de fotografie.
          IK had nen uil tentoongesteld.

groeten.

Dromer

Comment

Beste mensen

Zondag ben ik in de namiddag zeker aanwezig op het salon.
            Moet ne keer nie werken zie.
            In mijn profiel kan je mijn echte naam lezen, dus, even kijken naar de foto's en hun maker en wie weet zien we elkaar voor een gezellige babbel.

dromer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dromer
              In mijn profiel kan je mijn echte naam lezen, dus, even kijken naar de foto's en hun maker en wie weet zien we elkaar voor een gezellige babbel.

dromer
              Klopt niet hé, in het profile kunnen we je echte naam niet lezen.
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ik zie hem toch staan zulle, kijk ne keer heel goed.

dromer

Comment

Oké
                  Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Zo, het salon zit er weer eens op en meer dan 1000 toeschouwers, wat niet mis is.
                    Iedereen die geweest is bedankt en ik hou die pint of koffie zeker te goed.
                    Ik heb de prijs van het publiek ontvangen met de foto " oehoe ".
                    Dus ook een reden om fier te zijn.

Bedankt en tot volgend jaar.

dromer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dromer
                      Ik heb de prijs van het publiek ontvangen met de foto " oehoe ".
                      mooi! hebben jullie ergens een lijst met het aantal stemmen per foto? ik weet niet meer op welke kleuren en z/w foto ik gestemd heb

Comment

DE volgende vergadering zullen deze resultaten bekend zijn, ik hou U zeker op de hoogte.

dromer

Comment

Working...
                        X