Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: 16 en 17 November 2019 : Camera Libra Lubbeek - 30e fotosalon
Mooie tentoonstelling, Frans, en blij dat we dit nog eens mochten meemaken. Ook een leuke kennismaking met Katrien1957 (en haar man), en natuurlijk een hernieuwd ontmoeten met jou, bopatje, dominic, pascal (en robbie)... Hopelijk ben ik niemand vergeten!
Mooie tentoonstelling, Frans, en blij dat we dit nog eens mochten meemaken. Ook een leuke kennismaking met Katrien1957 (en haar man), en natuurlijk een hernieuwd ontmoeten met jou, bopatje, dominic, pascal (en robbie)... Hopelijk ben ik niemand vergeten!
Ik vond het superleuk u en al die andere BD-ers daar te mogen begroeten !
En wie weet wat brengt morgen nog hé
Re: 16 en 17 November 2019 : Camera Libra Lubbeek - 30e fotosalon
Ook bedankt nog Vropa, Jumpingjacquesflash, Andrevl, Fransman en ook degenen die er misschien waren waren maar die ik niet zag of waar ik niet van wist dat ze misschien ook BD-er waren
Het was een weekend waarvan ik genoten heb, ik hoop jullie ook hé
Comment