Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
21 juli 2018 - North Sea Air Festival AFGELAST - Knokke
Re: 21 juli 2018 - North Sea Air Festival - Knokke boven de noordzee
Het zou waarschijnlijk om een sunset show gaan (volgens milavia.net) zou het vliegprogramma van 18u tot 22u15 duren.
Er is nog niks gekend van deelnemers maar verwacht er niet veel van.
Want is dat weekend ook Farnborough International Airshow.
Als je eens een airshow wilt doen , raad ik de Belgian Airforce days aan op 8-9 september op Kleine Brogel.
Die mannen organiseren alle 2 jaar iets deftig
Voor een goeie show moet je iets over hebben.
Ik vermoed dat het iets gaat zijn georganiseerd door Willy Naesens na zijn afgelaste show vorig jaar.
De beste display gaat volgens mij komen van de Victors.
Wij hier in Knokke Heist weten voor het moment nog niets wat het zal worden, we zijn het hier al gewoon dat het tot het laatste moment een verrassing zal worden maar denk niet dat het
met grote kisten zal zijn want over de LNG terminal tussen Heist en Zeebrugge mag er niet gevlogen worden. Het zal ook in de late avond gebeuren want aansluitend is er een vuurwerk
dat op 21 juli om 22.30u start.
Mmmmm.....
Blijft allemaal een beetje wazig hé.
Volgens mij houden ze een stok achter de hand om het hele boeltje nog te kunnen annuleren als er te weinig interesse is ;-)
Naar Farnborough werden vroeger toch altijd excursies vanuit België georganiseerd, niet?
Ik kan echter momenteel nog niets vinden hierover...
Iemand meer info?
Er zijn er nog verschillende die trips organiseren naar airshows.
1 er van is www.airshowtrips.com
Het reisprogramma voor dit jaar staat wel nog niet online
Comment