Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DTM ZANDVOORT AS ZONDAG !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DTM ZANDVOORT AS ZONDAG !

Wie o wie is ook van de partij op het grootste race spektakel in Nederland..
    De DTM.. ??

Ikke in ieder geval wel..

Misschien eens leuk elkaar daar te ontmoeten ??
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Re: DTM ZANDVOORT AS ZONDAG !

Ja ik op zondag.

ik sta altijd op de duin tussen de Renaultbocht en de Vodafoonbocht, de twee bochten na het schijfvlak.
    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

Wij lopen meestal een aantal ronden rond het circuit zodat je niet de hele dag dezelfde foto's hebt !
      Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

ik vind dat er niet veel plaatsen zijn waar je mooie foto's kan maken.

er staat altijd wel zo'n hekwerk in de weg. het zou verboden moeten worden.
        Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

Ben ik het toch niet helemaal met je eens hoor...
          je kan er op best veel plekken erg mooie plaatjes schieten !
          dicht op de baan en ver van de baan !

Op het circuit van Zandvoort heb ik mijn mooiste race foto's gemaakt.
          Op het onderstaande kaartje kan je zien waar je foto's kunt maken zonder last te hebben van de hekken.
          Op sommige plaatsen kun je ze van voren maken, op andere van achteren !
          Op al deze plekken kun je net over het hek shooten. draai wel ff het prikkeldraad in mekaar voor meer ruimte.
          Op veel andere plekken kijk je weer over het hek heen..

Comment

misschien eens tijdens een andere wedstrijd gaan kijken. Laatste keer heb ik foto's kunnen maken tijdens een motorstage.

Je kon tot in de vlaggenhuisjes gaan staan. Geweldig.
            Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

http://www.peter-mia.be

Comment

Working...
            X