Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vroeger ook veel naar Dipro geweest, maar je vindt er toch wel hoofdzakelijk veel oude dingen. In feite de rommel van iemand anders. Soms kan je wel leuke dingen op de kop tikken uit vroegere jaren. Maar echt goedkoop is het toch niet.
Bedankt voor de reactie.
Ik had ongeveer dezelfde commentaar gehoord in de loop van deze week en dit is dus een bevestiging.
Het enige interessante zou zijn dat er ook nog andere beurzen tegelijkertijd zijn zonder extra inkomprijs: computer, CD's enz.
Maar het zal ook wel allemaal hetzelfde zijn en ook zeer klein.
Geen vergelijk mogelijk met Photokina in Köln.
Ik laat het dus maar zo.
Raf.
Ik ben geweest, omdat ik cd/vinyls zocht. Dan is de fotografie beurs een extraatje.
Zoals anders niet de moeite alleen voor de fotografie te gaan, vooral heel oude bodies en lenzen, af en toe eens een zeldzame mooie lens (ik had mn oog op een 24-70 sigma), maar dan tegen een stevige prijs volgens mij, of toch zeker geen aanbod dat je elders gaat vinden.
Het zijn ook maar een aantal (denk nog geen 10) standen.
De platenbeurs is wel de moeite, de computers is zoals de fotografie helaas.
Comment