Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Gezien de vele reacties ( ) zal het over 2 dagen gespreid worden. Het zal plaatsvinden in het weekend van 23 & 24 oktober in de buurt van Zaltbommel (NL). Binnen een paar dagen zal ik op mijn website een formulier openen waar je je kunt inschrijven.
Bedankt !
Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
1) misschien geen slecht idee om 1 dag in NL te doen en 1 dag in B. Ga je volgens mij meer belgen aanlokken ( + ik moet zover niet rijden )
2) Nu je toch zoveel gelijkaardige lenzen bij elkaar hebt, is het eens niet de moeite om van gelijkende lenzen testfoto's te nemen.
Ik bedoel, cam op statief en dan de verschillende lenzen erop . Zelfde onderwerp, zelfde diafragma's, zelfde focallength, ... enfin zelfde omstandigheden dus.
Zou je die testfoto's online kunnen zetten wat een goede bron zou zijn voor toekomstige kopers.
Maar je moet er dus wel wat tijd in steken + een beetje kennis hebben van welke onderwerpen je in welke omstandigheden test.
Waarschijnlijk krijg ik hier 2 maal NEE ... maar proberen kan geen kwaad he
Comment