Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Animo check: Sigma lenzendag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Perrush
    Originally posted by cvaniperen
    Even een update:
    Ik ga het wat uitbreiden en ga er ook Canon en Nikon lenzen aan toevoegen.
    dan kan er Tamron ook nog wel bij zekers

ff een ander vraagje. De lenzen die daar geshowd worden, zijn tegen op het einde van de dag tegen een vermindering te koop ?? (Worden dat geen demo lenzen genoemd ??)
    Waarschijnlijk wel.
    Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Originally posted by Perrush
      Even een update:
      Ik ga het wat uitbreiden en ga er ook Canon en Nikon lenzen aan toevoegen.
      dan kan er Tamron ook nog wel bij zekers

ff een ander vraagje. De lenzen die daar geshowd worden, zijn tegen op het einde van de dag tegen een vermindering te koop ?? (Worden dat geen demo lenzen genoemd ??)
      Waarschijnlijk wel.
      Straks wordt het nog vechten om een been..
      [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Ik kom ook !!!!!
        Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Comment

Ik kom ook
          Luc
          BD0174BE

Comment

en ik zou ook willen komen
            tegen dan zal ik wel mijn 70/200 f/2.8 hsm hebben en wil eens zo nen converter 2 .0 uittesten
            groetjes tweetty
            bd0379be

Comment

Originally posted by The_End
              Ik wil ook wel komen.

Is er iemand uit prov. Antwerpen die daarheen gaat? dan kunnen we sigmapoolen
              Ik ben ook uit omgeving Antwerpen. Als het voor mij de datum past wil ik ook wel eens enkele sigma's testen...
              Groetjes,
              Bartolomoio

Canon stuff, BD0258BE

Comment

Ook hier interesse (prov. Antwerpen), zeker nu er Canon-lenzen bijkomen. Ben mijn spaarpot al aan het vullen om wat nieuw glas aan te kopen.

Comment

Hmmmm Nikon lenzen komen ook. Heel erg interessant.
                  Nikon D70

Comment

Goed plan. Zeg maar wanneer en waar!
                    Nikon D200 + grip /AF-d 50 mm 1:1.8/AF-S DX 18-70mm 1:3.5-4.5G/Tokina ATX-PRO: 28-80 mm 1:2.8/Tokina AT-X Pro 80-200mm 1:2.8/Tokina 20-35mm 1:3.5-4.5/Nikon Speedlight SB-800/PS 7.0 & PS Elements 2.0/NC 4.1.0/LEE ND graduated filterset/RAW

Comment

Originally posted by Jocrisse_nl
                      Goed plan! Zaltbommel? Vooruit dan maar..... Had je geen poll over de locatie kunnen plaatsen op DPZ? Of hangt dat van Sigma af?
                      Qua locatie kun je het nooit iedereen naar de zin maken, dus vandaar deze centrale plaats voor zowel NL als BE.
                      Alleen jammer dat zowel Sigma Benelux als Sigma Nederland nergens iets vanaf weten. Sigma Benelux en Sigma Duitsland en Sigma UK geven enkel garantie voor lenzen welke via haar zijn verkocht.

Op lenzen die via duistere kanalen komen dient de verkoper zelf voor op te draaien.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

ach ja ....

Op lenzen die via duistere kanalen komen dient de verkoper zelf voor op te draaien.
                        Gezien de commentaren tot nog toe schijnt dit geen probleem te zijn

Jo(han)

Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Originally posted by Otto Knap
                          [br
                          Alleen jammer dat zowel Sigma Benelux als Sigma Nederland nergens iets vanaf weten. Sigma Benelux en Sigma Duitsland en Sigma UK geven enkel garantie voor lenzen welke via haar zijn verkocht.

Dat spreek ik tegen, ik had bij Corné mijn lens Sigma gekocht(op factuur en nog goedkoper dan waar ook, sorry ik zie naar MIJN geldbeugel), Sigma Nl. weigerde de herstelling te maken wegens eigen schuld(niet waar), Sigma wou ze wel hetstellen maar koste mij dan ongeveer 350euro!

Corné heeft bemiddeld (zonder veel woorden) en heb van hem een nieuwe gekregen, zonder kosten en zelfs nog thuis geleverd ook nog.

Welke garantie's moeten er dan nog meer zijn...!

Als iets en/of iemand goed is mag het ook eens gezegd worden!

PS. Corné, ik weet hier een pracht van locatie, in een kasteel, en voor u gratis

Hebben daar al een BD-leden vergadering gehad.

Comment

Wat een commotie Bedankt voor de belangstelling !!

Zoals al eerder aangegeven (en na overleg met Sigma) verleent Sigma Benelux géén medewerking aan deze happening. Dit evenement wordt geheel op mijn kosten georganiseerd. Dit betekent dat de organisatie behoorlijk wat voorbereiding kost. Ik zal een nieuwe topic openen als er meer bekend is.

@Otto: Alle Sigma's worden door mij ingekocht bij Sigma Blx. Gelieve uw commentaar niet (iedere keer) op deze manier te geven. De markt is groot genoeg voor ons beiden (en voor vele anderen) en de leden zijn mans genoeg om hun eigen keus te maken. Dit forum moet niet de plek worden van vuilspuwerij tussen bedrijven. Dit is eerst en vooral een forum voor en door fotografie-liefhebbers. Gedraag je daar dan ook naar svp.

@Teddy-Bear: Bedankt !

Deze topic mag wat mij betreft voorlopig worden gesloten.
                            Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Ik zelf heb nog nooit iets gekocht van Corne.
                              Ik heb een ander voorstel. Als écht belangstellende (en misschien wel koper) ben ik zelfs bereid om een toegangsprijs te betalen. Om de onkosten te dekken.
                              Vreemd???? Nou nee, ben ik ervan overtuigd dat dan alleen geinteresseerde mensen komen en zijn wij verzekerd van een informatieve dag die daarnaast ook heel gezellig kan zijn.

Corne, maak je niet druk om die éne persoon, die trouwens regelmatig lullige opmerkingen plaatst. Met excuus voor m'n taalgebruik.

Al met al hoop ik dat wij misschien die dag een aantrekkelijke deal kunnen doen en dat jij (Corne) een leuke verkoopdag hebt.

met vriendelijke groet

Chris
                              NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

Comment

Originally posted by Chris 56
                                Ik zelf heb nog nooit iets gekocht van Corne.
                                Ik heb een ander voorstel. Als écht belangstellende (en misschien wel koper) ben ik zelfs bereid om een toegangsprijs te betalen. Om de onkosten te dekken.
                                Vreemd???? Nou nee, ben ik ervan overtuigd dat dan alleen geinteresseerde mensen komen en zijn wij verzekerd van een informatieve dag die daarnaast ook heel gezellig kan zijn.

Corne, maak je niet druk om die éne persoon, die trouwens regelmatig lullige opmerkingen plaatst. Met excuus voor m'n taalgebruik.

Al met al hoop ik dat wij misschien die dag een aantrekkelijke deal kunnen doen en dat jij (Corne) een leuke verkoopdag hebt.

met vriendelijke groet

Chris
                                jij zou graag ne goeie prijs bekomen zekers als je iets zou kopen bij corné
                                bd0379be

Comment

Working...
                                X