Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben ook geweest, de vrijdag was de muziek super, de zaterdag heel wat minder...
En ik durf het bijna niet zeggen, maar ik heb me geergerd aan de fotografen voor het podium! Ze lopen daar te showen met hun analoge toestellen met grote lens en grote flits rond hun nek, en ze maken constant foto's met een klein Sony cameraatje!!
Originally posted by Creator
Ben ook geweest, de vrijdag was de muziek super, de zaterdag heel wat minder...
En ik durf het bijna niet zeggen, maar ik heb me geergerd aan de fotografen voor het podium! Ze lopen daar te showen met hun analoge toestellen met grote lens en grote flits rond hun nek, en ze maken constant foto's met een klein Sony cameraatje!!
en dan ?
ook geweest en had daar geen last van....
iedereen is vrij om te doen wat hij wil...
Ik ging voor de ambiance en toestel had ik ook niet mee...
PS: prachtige foto's op je site... maar ben je echt 14 jaar en woon je in Vatican city ?
Comment