Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1, 8, 15 en 22 februari 2015 - Expositie gil claes - Beringen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Expositie gil claes in Beringen op 1,8,15 en 22 februari

Proficiat Gil, het was beslist de moeite !
    Bedankt ook voor de hartelijke ontvangst
    en er waren ook nogal wat toffe BBD-ers, alleen jammer dat ik nogal krap in de tijd zat ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Een aanrader, echt de moeite.
      De mooie foto's zijn ook knap gepresenteerd en je komt er idd. toffe mensen tegen, van dit forum.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Dank jullie van harte Frans en Eddy en hun echtgenotes... voor jullie gewaardeerde bezoek aan mijn expositie.
        Vriendelijke groeten en tot kijk.

Gil

Comment

Dag beste leden van BD,

Ben heel blij met de onverwachte en talrijke opkomst voor mijn expositie.

Bij deze dank ik jullie nogmaals voor jullie bezoek en gewaardeerde interesse.
          Het is en was een aangename eerste kennismaking met gekende namen waar ik nu een 'gezicht' kan bij plaatsen...

Ik wil mij ook excuseren bij sommigen voor de beperkte tijd van het contact door het feit dat de toeloop op sommige tijdstippen te druk was voor doorgedreven gesprekken.
          Ik hoop daar in de toekomst meer tijd voor te krijgen.

Van harte bedankt.

Mvg,

Gil

Comment

Alvast een dikke proficiat, en ik zou supergraag komen kijken, maar dan in een andere maand :/

Hou ons zeker op de hoogte van verdere exposities!

IZ.
            For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
              Alvast een dikke proficiat, en ik zou supergraag komen kijken, maar dan in een andere maand :/

Hou ons zeker op de hoogte van verdere exposities!

IZ.
              Zal ik zeker doen... maar dat zal niet voor direct zijn want zo'n expositie kost een boel geld en een pak werk...
              Maar het is het waard wanneer ik de gezellige contacten in ogenschouw neem...
              Misschien met een 4 - tal fotografen...samen... Wie weet...
              Een thematentoonstelling of zo...
              Bedankt voor je aanmoediging.
              Groet.
              Gil

Comment

Normaal wou ik afgelopen zondag komen, maar er was iets tussen gekomen.
                En aanstaande zondag ben ik bezet

Comment

Ik ben er vandaag eindelijk geraakt en ik moet zeggen het is echt een prachtexpositie

Je kan zien dat het met hart en ziel gedaan is en de drang naar meer druipt gewoon van je af

Langs deze weg zou ik Je dan ook willen bedanken voor de warme ontvangst en toffe babbel.

Nog veel fotoplezier.

Grts.

Ronald
                  Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Comment

Dag Ronald,

Het genoegen was aan mijn kant.
                    Dank je zeer voor je bezoek en gezellige babbel.
                    Steeds plezierig anderen, ge passioneerde fotografen, te leren kennen.

Wens je veel succes.

Vriendelijke groeten.
                    Gil

Comment

Gil, het was meer dan de moeite waard om je tentoonstelling te bezoeken.
                      Geen moment spijt van gehad.
                      En als ik eens ooit aan straatfotografie ga doen, dan ga ik zeker proberen ook een GILSKE te maken.
                      Echt boeiend! Proficiat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                        Gil, het was meer dan de moeite waard om je tentoonstelling te bezoeken.
                        Geen moment spijt van gehad.
                        En als ik eens ooit aan straatfotografie ga doen, dan ga ik zeker proberen ook een GILSKE te maken.
                        Echt boeiend! Proficiat.
                        Dag Lut,

Het is tof al die bekende namen en nu personen te ontmoeten en te kunnen doorbomen over onze gezamenlijke hobby.
                        Ik heb er echt van genoten en heb er helemaal geen spijt van deze stap te hebben ondernomen.
                        Allemaal van harte bedankt voor jullie enthousiasme en waardering en voor jullie bezoek.
                        Wens jullie zelf veel succes en genoegen met het uitvoeren van jullie hobby.
                        Vriendelijke groeten.
                        Gil

Comment

Het is dan zover, de 4 zondagen zijn voorbij.
                          Wij hebben er van genoten! Zoals ik je al zegde, op scherm zijn je foto's mooi, op papier en ingekaderd nog zoveel beter.
                          Voor herhaling vatbaar Gil, en nu terug aan het "werk", dat is minstens even plezierig!
                          Vriendelijke groet, laGrange
                          http://lagrange.1x.com
                          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
                            Het is dan zover, de 4 zondagen zijn voorbij.
                            Wij hebben er van genoten! Zoals ik je al zegde, op scherm zijn je foto's mooi, op papier en ingekaderd nog zoveel beter.
                            Voor herhaling vatbaar Gil, en nu terug aan het "werk", dat is minstens even plezierig!
                            Dag Luc,

Bedankt ... maar ik zit zonder mijn 'huislens'... die ik praktisch altijd gebruik...mijn 17- 55 mm.
                            Die is in reparatie... Het diafragma is stuk...
                            Zal het eventjes met groothoek of tele moeten doen...
                            Zal wel wat anders opleveren dan wat ik gewoon ben...

Groet en 'good light'
                            Gil

Comment

Working...
                            X