Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hebben met enkele geinteresseerden een nieuwe natuurfotogroep opgestart en kunnen best nog enkele (sympathieke ) mensen gebruiken. Komen 1x per maand samen, momenteel te Dilbeek (Vlaams Brabant)
Oorspronkelijk geplaatst door Van CauterenBekijk bericht
Hebben met enkele geinteresseerden een nieuwe natuurfotogroep opgestart en kunnen best nog enkele (sympathieke ) mensen gebruiken. Komen 1x per maand samen, momenteel te Dilbeek (Vlaams Brabant)
Onze groep doorsturingslijst is leeg visitors Natuurfotografen sterven Mooie natuurfotografie beogen, mare rossen vanuit naamwoord het standpunt dat-respect for the natuur primeert boven Het Maken van EEN-geslaagde foto. Indien de omstandigheden ongunstig zijn eigen naamwoord het Fotograferen Vrij storend is VOOR naamwoord het Dier in zijn environment, Zien WIJ gelovige af van de foto. WIJ beschouwen natuurfotografie ALS naamwoord het op natuurgetrouwe Wijze Weergeven van wilde Dieren, vogels en planten in their actuele (eventueel geëvolueerde) Leefomgeving, also landschappen (DUS Configuratie op dierentuin-of vogelshowtoestanden). Het Beleven van de natuur en Leren via observatie en fotografie is a belangrijk aspect!
------
geen touw aan vast te knopen...?
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Van CauterenBekijk bericht
In mijn browser ziet alles er normaal uit....
en dit dan:
Welkom op de website van Photon (tuur), our natuurfotogroep. Op this page zullen our groepsleden op regelmatige basis Hun foto's en zieleroerselen in Verband voldaan natuurfotografie kwijt can Aan de Wereld ....
----
welke taal is dit.
grt,bouk.
Bij mij ziet alles er ook normaal en leesbaar uit.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on whats important, capture the good times, develop from the negatives, and if things dont turn out take another shot. - Unknown
hier ook alles ok, maar ik denk dat je het probleem ergens bij je instellingen van je browser of windows oid moet gaan zoeken. (Engelse windows met een gedeelte NL of zo?)
Welkom op de website van Photon (tuur), our natuurfotogroep. Op this page zullen our groepsleden op regelmatige basis Hun foto's en zieleroerselen in Verband voldaan natuurfotografie kwijt can Aan de Wereld ....
-----
zo lees ik het op de site hoor.
dit is een kopie ervan.
grt,bouk.
PS:
Corien had de oplossing, had mijn automatische vertaling nog aanstaan.
Corien had de oplossing, had mijn automatische vertaling nog aanstaan.
In welke taal stond die dan Bouk? Wat zouden we toch doen zonder vrouw?
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on whats important, capture the good times, develop from the negatives, and if things dont turn out take another shot. - Unknown
Yep! Eentje waar je zelfs van dood gaat bij minimum 5mg. Herfstijloos heet het.
Het staat hier vol in onze streek.
Men had mij wijsgemaakt dat het saffraanbloempjes waren. Ik was al van zin om heel het veld te gaan plukken.
En proeven van het stuifmeel heb ik ook gedaan, maar ik leef nog.
Comment