Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle
Allee Marie-Anne, wat is ver tegenwoordig?
Nee eigenlijk zou den Eddy eens naar Frankrijk moeten gaan om te schieten.
Denk dat hij zich perfect kan vinden daar!
Hopelijk heb ik vrijdag vervoer, niet dat het fruitsap slecht is hoor ...
maar eigenlijk kom ik voor de foto's en voor de makers ervan
Het fruitsap was niet slecht, de rest was beter, vele beter !
Je voelt meteen dat je ergens bij een levendige club terechtkomt waar een frisse wind waait !
Een dikke proficiat hoor, mij zie je volgend jaar wel weer terug ...
En wie er dezer dagen een gaatje in zijn agenda vindt, Halle is niet gewoon een vulsel, het is een aanrader ! Allen daarheen !
Bedankt ook nog voor het warme, hartelijke onthaal !
Alhoewel Anaisje en ikzelf liever de natuur intrekken vonden we het toch de moeite waard om deze tentoonstelling te gaan bekijken.
Wat me opviel bij de tentoongestelde werken was vooral dat het niet noodzakelijk om deze club zijn "grote kanonnen" ging. Er hingen zowel werkjes van
beginnende hobbyisten als van gevorderden. Mooi om de progressie en wijzigende kwaliteit in deze werken te zien.
Is ook totaal iets anders dan een foto op een pc-scherm.
Er wordt gevraagd aan de bezoekers om de "beste" foto te vermelden. Dit was in de gegeven omstandigheden een onbegonnen taak. Er hingen meerdere werken in verschillende genres om de term "beste" inhoud te geven.
We hadden dan ook begrepen dat het niet bepaald om een wedstrijd ging.
Hebben daar mensen ontmoet die misschien wel graag zouden deelnemen aan het BD-gebeuren...Maar toch een beetje bang waren voor sommige "scherpe" kritieken zoals gegeven in het beginnershoekje hier. Hen kan ik enkel maar stimuleren om hun angst en of twijfels overboord te zetten en het te proberen. Het is een leuke hobby en tenslotte heeft niemand iets te verliezen.
Het zelfvertrouwen kan wel eens een flinke knauw krijgen maar daar kan men zich overheen zetten door te proberen de volgende foto beter/anders te maken. Tenslotte leren we allemaal elke dag bij en hangen er geen "levens" van af.
Hebben ons alvast niet verveeld en aangezien deze tentoonstelling nog loopt tot 27 oktober kunnen we "twijfelaars" sterk aanraden, indien mogelijk eens een kijkje te gaan nemen.
Proficiat aan de club.
Groetjes
Anaisje & Brombeer
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bon, morgen kom ik naar de nocturne! Een chance dat jullie die ook hebben, met de examens is het voor mij nogal moeilijk een gaatje in mn agenda te vinden
ben benieuwd of ik mensen van BD zal tegenkomen
NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/
Comment