Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 januari 2013 - Workshop studiofotografie - Hoogeveen (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 6 januari 2013 - Workshop studiofotografie - Hoogeveen (NL)

    Hallo Allemaal,
    Het ligt in de planning om op 6 januari 2013 een workshop studiofotografie te organiseren in het gloednieuwe pand van de firma Benèl in Hoogeveen. Hierbij mogen we gebruik maken van de studio opstellingen in de showroom en de grote presentatieruimte samen met alles wat we verder nodig hebben uit het assortiment van de firma Benèl.
    Vast onderdeel van de workshop is : Hoe , en met welke apparatuur richt ik mijn studio in om vervolgens in deze studio opstellingen de aanwezige modellen te fotograferen.
    We kunnen dus een studio naar wens inrichten en vervolgens uitgebreid experimenteren met :
    Continue verlichting , ledverlichting , projectors , Flitsers van 100 tot meer dan 1000 W/s lichtvormers zoals octa’s in alle maten, met of zonder grit, stripes , beautydisks , reflectoren , plu’s van klein tot groot , diverse achtergronden en nog veel meer.
    Vervolgens kunnen we dan foto’s van de aanwezige modellen maken in de diverse studio opstellingen om er daarna een aantal afdrukken van te maken op het uitgebreide assortiment fotopapier .
    Naast modellenfotografie kunnen we natuurlijk ook portretfotografie, macrofotografie en strobist fotografie wat verder uitdiepen als daar behoefte aan is.
    Wat kost het? en voor hoeveel fotografen en modellen is het ?
    Ik heb deze deal kunnen maken
    De kosten zijn 20 euro inclusief drinken , maar deze krijg je bij binnenkomst direct terug in de vorm van een tegoedbon van 20 euro, die ter plaatse of later besteed kan worden .
    Er kunnen maximaal 25 personen deelnemen
    Kortom er is veel mogelijk en ik krijg daarover graag wat input van jullie, zodat we eventueel interessante ideeën aan het programma toe kunnen voegen
    Het definitieve programma zal hier op 1 december bekend worden gemaakt
    Als je jezelf op wilt geven of op de hoogte gehouden wilt worden stuur dan even een mailtje naar: fashion@fotograaf.pro

  • #2
    Re: kosteloos alle soorten studioapparatuur uitproberen in een modellenshoot

    Klinkt verleidelijk!

    Moest Hoogeveen niet aan de andere kant van de wereld liggen ....
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: kosteloos alle soorten studioapparatuur uitproberen in een modellenshoot

      Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
      Klinkt verleidelijk!

      Moest Hoogeveen niet aan de andere kant van de wereld liggen ....
      Ja het is waarschijnlijk best een stukje rijden !
      Maar het beloofd wel een geweldige dag te worden.
      En er zijn onderhandelingen met een leverancier over 10 % korting
      op het assortiment van Benel
      Dat is nog niet helemaal zeker
      Maar dat maakt het misschien wel dubbel de moeite waard als je
      toevallig wat spulletjes aan wilt schaffen

      Comment

      Working...
      X