Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 April 2013 - Seminar: Photoshop voor Natuurfotografen - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 6 April 2013 - Seminar: Photoshop voor Natuurfotografen - Antwerpen

    Omdat ik veel vragen krijg over beeldbewerking, zal ik op zaterdag 27 oktober 2012 (Nederland)
    en zaterdag 6 april 2013 (België) een seminar Photoshop voor natuurfotografen geven.

    Seminar Photoshop voor Natuurfotografen

    Tijdens dit seminar laat ik stap voor stap zien hoe ik mijn beelden bewerk in Photoshop. Voorkeuren instellen, werken met kleurprofielen, klonen, maskers en selecties maken, doordrukken en tegenhouden, plaatselijke kleur- & contrastaanpassingen, complexe maskers, werken met aanpassingslagen, het samenvoegen van meerdere belichtingen, focus blends, ruisonderdrukking, verscherpen, foto's klaarmaken voor het internet, en printen. Het komt allemaal uitvoerig aan bod.

    Heb je een specifieke foto waar je met de bewerking niet uitkomt, of waarvan je graag eens zou zien hoe ik 'm zou bewerken, dan kun je die, nadat je je hebt aangemeld, naar mij mailen. Ik zal de foto's tijdens het seminar anoniem behandelen.

    Dit seminar is bedoeld voor natuurfotografen van alle ervaringsniveaus. Enige basiskennis van Photoshop is wenselijk om de dag te kunnen volgen.

    Kijk hier voor meer informatie over het seminar, en het aanmeldingsformulier:



    Tot dan!

    Marsel


    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

  • #2
    Re: Seminar Photoshop voor Natuurfotografen

    Klinkt goed...evenals die andere workshop....wie weet

    Suzanne

    Comment


    • #3
      Re: Seminar Photoshop voor Natuurfotografen

      Je bent van harte welkom Suzanne.
      Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

      Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

      Comment


      • #4
        Re: Seminar Photoshop voor Natuurfotografen

        Ik ben nog even op zoek naar een oplossing voor mijn professionele verplichtingen op 06 april, maar ik verwacht dat ik mij deze week kan inschrijven voor het seminar.
        Na het seminar "van idee tot print" gevolgd te hebben wil ik dit zeker niet missen. Ik ben van het vorige seminar immers teruggekeerd met een mandje vol goede tips.
        www.photo-rudi.be

        Comment

        Working...
        X