Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13 september t.e.m. 21 oktober 2012 - BredaPhoto 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 13 september t.e.m. 21 oktober 2012 - BredaPhoto 2012

    BredaPhoto 2012 - homo empathicus
    Het BredaPhoto international photo festival toont van 13 september tot en met 21 oktober het beste uit de hedendaagse fotografie. BredaPhoto 2012 presenteert een breed programma met exposities door de hele stad, workshops, lezingen, rondleidingen en tal van activiteiten voor iedereen die kennis wil maken met de fotografie van nu.

    Fotografen:
    Het programma van BredaPhoto 2012 biedt een brede selectie uit de hedendaagse fotografie. Zo is collectief Magnum vertegenwoordigd door Larry Towell en Mikhael Subotzky en zijn onder de 16 geselecteerde studenten jonge talenten te vinden als Maarten Van den Bossche en Sanne de Wilde. Ook Nederlandse topfotografen als Willem Poelstra, Carel van Hees en Jeroen Kramer laten van zich horen.

  • #2
    Re: 13 september t.e.m. 21 oktober 2012 - BredaPhoto 2012

    Ik ben zaterdag daar geweest. Heb enkel de buitententoonstelling kunnen bezoeken en ik kan zeggen dat het de moeite is om er eens naar toe te gaan. Knappe foto's op groot formaat in een zeer leuke omgeving. Een echte aanrader.
    De reeks rond Albanie en het rusthuis Fabiola spraken me zeker aan.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: 13 september t.e.m. 21 oktober 2012 - BredaPhoto 2012

      Ook Shoot ging kijken op BredaPhoto, waar veel werk van Belgische fotografen is te zien. Lees hier onze impressie, en bekijk tien van de foto's op het festival: http://www.shoot.be/art/143582/breda...l-als-protest/
      - Redactie Shoot magazine

      Comment


      • #4
        Re: 13 september t.e.m. 21 oktober 2012 - BredaPhoto 2012



        Dus..... zeker ook even in de Nieuwe Veste gaan kijken!

        Comment

        Working...
        X