Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15-19 augustus 2012 - Photoflying Days 2012 - Malle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 15-19 augustus 2012 - Photoflying Days 2012 - Malle

Voor mij waren het twee (vrijdag en zaterdag) schitterende vakantiedagen en heb volop mogen genieten van de vele diverse
    tijdens het stijgen en landen enz.

Over de prijs die ik daarvoor heb mogen betalen om dit te mogen meemaken ga ik niet zeuren, het was mijn eigen keuze,
    maar ik kan zeggen dat het zijn prijs dubbel en dik waard was. Zeker als je weet dat je op zo'n unieke plaatsen mag staan, lopen
    om te proberen mooie beeldjes te maken, en zeggen dat de organisatie rekening heeft gehouden met de belichting zodat
    we altijd in ideale lichtomstandigheden mochten staan. In de voormiddag aan de ene zijde van de start- en landingsplaats, na 16 u
    aan de andere zijde.

Wat de warmte betrof, ja niet klagen, maar zelfs voor mij ( iemand die altijd buiten zware arbeid doet) was het te warm.
    Tijdens mijn zware werken voel ik niet dat het zo warm is en vliegt de tijd voorbij. Nu zat ik daar heel relaxt en besef je
    meer en ga je meer zeuren over de temperaturen.

Voor zover ik kon ervaren zal de organisatie weinig klachten hebben over de spotters met de paarse vestjes, die hielden zich volgens
    mijns inziens netjes aan de afspraken.

Mijn dank vooral aan Bart voor de begeleiding tijdens deze dag en tevens ook aan alle bekenden van BD.
    Dank tevens aan René met wie ik vele uurtjes samen heb mogen genieten van dit mooie evenement.

Als ik volgend jaar enkele daagjes verlof kan nemen en als wij spotters nog erbij mogen zijn zal
    ik er graag terug bij willen zijn.

Rx-ke, ik heb even gekeken en ik heb wel enkele scherpe fotootjes van je vlucht om 11 u.

Nu nog enkel de tijd vinden of er tussen de ongeveer 2000 foto's enkele presentabele foto's zitten.

Groetjes,

Dirk

Comment

Re: 15-19 augustus 2012 - Photoflying Days 2012 - Malle

Alvast bedankt aan Bart en Dirk voor julie zoektocht naar die foto's van die DC3.
      Ik zat niet in een spottersgroep,voor mij was het dus iets moeilijker close beelden te schieten.
      Mijn langste lens is een 70-200 met 1.4 converter op FF.
      En toen ik dacht een paar foto's te schieten van zijn landing zaterdag ond 17h. was die volgens mij terug naar Nederland
      Ik had meestal plaats gevat aan het begin van de landingsbaan ter hoogte van de cantinne............
      De vliegtuigen zaten daar meestal te hoog, maar ik had toch één groot voordeel op julie spotterplaats, absoluut geen dorst
      Indien julie tijd moesten vinden mag je steeds een foto doorsturen naar mijn email adres, mijn zoontje(en ikzelf) zal julie eeuwig danbaar zijn.
      MVG. Hugo

Comment

Working...
      X