Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waarheen om stadsleven en architectuur te fotograferen?
Re: Waarheen om stadsleven en architectuur te fotograferen?
Persoonlijk vind ik Rijsel heel gezellig om door te wandelen / winkelen, maar om de combinatie stadsleven/architectuur te fotograferen zou ik eerder opteren voor Amsterdam. Die typische bruggetjes enzo, heel fotogeniek vind ik.
Re: Waarheen om stadsleven en architectuur te fotograferen?
Uit je lijstje zou ik gaan voor Rotterdam. Amsterdam is uiteraard ook een schitterende locatie maar Rotterdam is naar mijn mening wat veelzijdiger. Je hebt nog een klein stukje oud centrum over, de kubuswoningen, moderne flatgebouwen maar ook de vele industrie en schepen kan erg indrukwekkend zijn.
Mocht je trouwens naar Rotterdam gaan voor fotografie dan kun je overwegen de Havenroute te rijden. Een 150 kilometer lange autoroute door de binnenstad van Rotterdam, de havengebieden en natuurgebieden (start van de route Boompjes, vlakbij de Erasmusbrug, volg de ANWB bordjes).
Comment