Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19 maart t.e.m. 6 mei - Marco Mertens tentoonstelling - C-mine Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 19 maart t.e.m. 6 mei - Marco Mertens tentoonstelling - C-mine Winterslag

Vandaag naar de tentoonstelling van Marco Mertens in C-mine (Genk) geweest.
    Voor iedereen maar vooral voor degenen die een beetje in de buurt wonen:
    Ga er naar toe; het is echt de moeite waard. Eén van de beste serie portretten (van bekende mensen) die ik al gezien heb.

groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

Re: Marco Mertens

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
    Vandaag naar de tentoonstelling van Marco Mertens in C-mine (Genk) geweest.
    Voor iedereen maar vooral voor degenen die een beetje in de buurt wonen:
    Ga er naar toe; het is echt de moeite waard. Eén van de beste serie portretten (van bekende mensen) die ik al gezien heb.

groeten, Bert
    Ik ben er zondag ook geweest en ik moet toegeven, het was de moeite! Stuk voor stuk knappe foto's!
    Het was voor mij de eerste keer dat ik in C-mine kwam. Is eigenlijk een knappe locatie om foto's te maken, al was er zondag daar te veel volk voor (door de beurs; handmade in Belgium)
    Weet er iemand of deze gebouwen altijd vrij toegankelijk zijn om bvb een fotoshoot van een communicant te doen? Hier kan een fotograaf zich wel eens uitleven!

Wat betreft de fototentoonstelling van Marco Mertens misschien nog even deze info;

Wanneer? Vanaf 19 maart tot en met 6 mei. Elke dag van 10 uur tot 17 uur. Gesloten op feestdagen.

Waar? Galerie C-mine cultuurcentrum, Winterslag

Prijs? Gratis
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

Comment

Re: 19 maart t.e.m. 6 mei - Marco Mertens tentoonstelling - C-mine Winterslag

@ fenix,

het hoofdgebouw onder en bovenzaal is altijd open en je kunt er vrij in en uitwandelen om foto's te maken. In het begin (een jaar geleden) was dat nog leuk om te doen maar tegenwoordig stikt het daar van de "model" fotografen. (bovenzaal is ideaal licht) dit http://i54.tinypic.com/2eds3lh.jpg is daar gemaakt.

Ik vrees dat ze daar in de toekomst wat regeltjes voor gaan maken.
      Beste is dat je het vooraf aan de receptie even vraagt. soms zijn de zijkanten ook open en daar zijn een paar heel mooie plekken. Alweer, even vragen aan de receptie.
      [
      Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

Comment

Working...
      X