Blijkbaar is er 12 februari samen met de Computerbeurs van Dipro in Hasselt een Fotografie -en Platen en cdbeurs. Vroeg me af af iemand met deze beurs in Hasselt ervaring heeft. Ik ben zelf wel al naar de computerbeurs geweest en deze vermindert elk jaar wel van kwaliteit en kwantiteit. Ik neem aan dat je maar 1 maal (6 euro) inkom moet betalen voor deze '3 beurzen'? Of is het misschien beter om te wachten op de beurs in Antwerpen (26 februari)? Wat mag ik me zoal voorstellen van deze fotografiebeurs (kwa kwantiteit, kwaliteit en diversiteit)?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
12 februari - Fotografiebeurs - Hasselt
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 12 februari - Fotografiebeurs - Hasselt
Hey,
Ik ben onlangs naar de beurs in Antwerpen geweest en moet zeggen dat ik super teleurgesteld ben buiten gegaan. Veel soeps lag er niet en wat er dan lag was vaak aan woekerprijzen... Tweedehands D700 aan €1799,00... MackBook Pro basismodel van om en bij de 2 jaar oud aan € 1000,00...
Op nog geen 45 minuten waren we buiten en we waren 12 euro lichter en 2 fotoboekjes rijker...
Ik weet dat ze mij op deze beurs nooit meer zien... het is eerder een tweedehandsmarkt... Beurs is een beetje overdreven...Website: www.gregoryvantoor.com
Facebook: www.facebook.com/vantoorgregory
Twitter: www.twitter.com/gregoryvantoor
-
leuk topic... ik ben ook al naar de computerbeurs in hasselt geweest en vond het eigelijk wat tegenvallen... zeker benieuwd of de fotografiebeurs meer succes zal hebben...Sarcasm and lies... These words are a retrospective of my subliminal self...
Canon 5DmkII - Canon 500D - glass - strobes - my eyes
Comment
-
Daar had ik eigenlijk al wat voor gevreesd. Dan toch maar niet helemaal naar Antwerpen rijden hiervoor. Misschien in Hasselt dan eens binnenspringen moest ik me vervelen. Voor betere prijzen kan je inderdaad wel best gewoon op internet zoeken, maar is misschien wel leuk om wat ideeen op te doen en te zien wat er allemaal bestaat.
Comment
-
Ale je een echte (en meteen de grootste) beurs wil meemaken dan raad ik Photokina aan. Een keer per twee jaar in Keulen. Een ware hemel voor fotografen. Ben al twee keer geweest en dit jaar wil ik weer gaan.
Comment
-
- 27 december 2010
-
Beste
Samen met enkele andere cursisten fotografie ben ik 6/5/12 naar de 'fotografiebeurs' (georganiseerd door dipro) in bouwbeurs in Antwerpen geweest.
Als dit ' de beurs' is in België van fotografie zoals de website beloofd, dan is het heel droevig met de kwaliteit van onze beurzen en fotografie gesteld. Het aanbod beperkte zicht tot oude tweedhandsfototoestellen en lenzen. De meeste lenzen die werden tentoongesteld hadden geen lenskap. En ook veel 2e handsfototoestellen stonden tentoongesteld met de spiegel bloot en onder het stof. Dit geeft niet echt vertrouwen in de zorg die er aan besteed werd en in de kwaliteit. Het aantal standen was heel beperkt en niet alle standhouders waren Nederlandstalig. De fotografieboeken die ik ben tegengekomen waren gemiddeld denk ik minsten 30 jaar oud. En aan een duitstalig boek 'Lightroom' heb ik ook niets.
Nieuwe fototoestellen, toebehoren, stuidomateriaal e.d. heb ik niet gezien.
Ik vind deze 'fotografiebeurs' zijn naam niet waardig. 'Rommelmarkt fotografie' had beter geweest.
Dankzij 2 gratis Shoot magazines had ik toch nog een beetje waar voor mijn 6,00 eu, tijd en verplaatsing...Elektra Laurent
Comment
-
Comment