Ik plan zaterdag een uitstap naar Rotterdam. Meer bepaald naar kamera-express waar ik een nieuwe lens ga kopen. (Ik laat die liever niet opsturen)
Mijn bedoeling is om er smorgens vroeg te zijn, en er te blijven tot 's avonds.
Rotterdam is een mooie stad om foto's te nemen, dus wil ik daar meteen ook mijne nieuwe aanwinst (nikon 24-70mm 2.8) kunnen uittesten.
Als er nog fotoliefhebbers zijn die ook eens een kijkje willen nemen in Kamera Express en achteraf de stad verkennen, plaats hier een reactie. De eerste 4 kunnen met mij mee in de auto
We kunnen afspreken in izegem of gent.
Als ik zie dat er interesse is kan ik kijken om een route uit te stippelen zodat we daar ook niet doelloos rondlopen in de stad
Meer info volgt nog..
Tot binnenkort?
Mijn bedoeling is om er smorgens vroeg te zijn, en er te blijven tot 's avonds.
Rotterdam is een mooie stad om foto's te nemen, dus wil ik daar meteen ook mijne nieuwe aanwinst (nikon 24-70mm 2.8) kunnen uittesten.
Als er nog fotoliefhebbers zijn die ook eens een kijkje willen nemen in Kamera Express en achteraf de stad verkennen, plaats hier een reactie. De eerste 4 kunnen met mij mee in de auto
We kunnen afspreken in izegem of gent.
Als ik zie dat er interesse is kan ik kijken om een route uit te stippelen zodat we daar ook niet doelloos rondlopen in de stad
Meer info volgt nog..
Tot binnenkort?
Comment