Beter te vroeg dan te laat ... aankondiging krijgt wel in december nog een "schopje"
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
8-29 januari - Foto Expo ObjektiV - Bredene
Collapse
X
-
8-29 januari - Foto Expo ObjektiV - Bredene
The quickest way to make money at photography is to sell your cameraLabels: Geen
-
-
Re: 8-29 januari Foto Expo ObjektiV Bredene
Oei moest ik nu geen jaar te laat zijn was ik zeker langs gekomen.
Ik neem echter aan dat jullie 2012 bedoelen
Misschien handig om ook te vermelden wanneer de betrokken fotografen aanwezig zijn?
groetjes, Lily-- visit: www.photographic-memories.be
Comment
-
Ik neem echter aan dat jullie 2012 bedoelenThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
De "maker" van de affiche wenst anoniem te blijven maar J*tf**l heeft zijn fout rechtgezet
Aangepaste versie "siert" nu dit topic.The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtDe "maker" van de affiche wenst anoniem te blijven maar J*tf**l heeft zijn fout rechtgezet
Aangepaste versie "siert" nu dit topic.
Maar wij komen zeker....verleden jaar ook geweest en het was echt wel de moeite!
En dat langer blijven plakken voor ne babbel was ook wel gezellig
Gr Pascale
Comment
-
-
Elaba....niet alle schuld aan J*tf**l geven hé....want wie die affiche hier geplaatst heeft moest dit ook gezien hebben!!
Voor alle duidelijkheid: enkel op zaterdag en zondag zijn de clubleden zelf aanwezig op expo en ten laatste in december zullen we hier melden wanneer de BD-lden van onze fotoclub er zullen zijn.The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Re: 8-29 januari - Foto Expo ObjektiV - Bredene
Lily en ik komen ook zeker!
Ik blijf dit volgen en laat nog weten welke datum we juist afzakken.
Comment
-
datum komt naderbij dus ... schopjeThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Ben benieuwd naar jullie foto's!!
Volgend WE kunnen we niet komen, zijn dan weg voor een WE naar Nederland!!
Zal voor het volgende WE zijn!!
Tot dan!!
Gr Pascale
Comment
-
Ik denk wel dat ik een winterwandeling aan zee ga combineren met een bezoek.
Nu maar hopen dat we eens een weekend hebben met een beetje fatsoenlijk weer .Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment
-
-
Succes aan iedereen!!
Gr Pascale
Comment
-
Voor de geïnteresseerden: zondag 22 januari zullen Jetfool & ikzelf aanwezig zijn van 14h30 tot 17h30 om BD'ers warm te verwelkomen . Ook op andere dagen is iedereen welkom uiteraard en zijn er fotografen-clubleden aanwezig voor een gezellige babbelThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
zal het nog zien, normaal gezien is bredene niet zo ver weg (gistel) maar we zullen zien, het kan zoizo maar vanaf de 24sten (heb dan gedaan met de examens )Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
hier vind je mijn foto's en hier ook
Comment
-
Vandaag, zaterdag 7 jan. hier geweest, een beslissing waar we nog lang over tevreden gaan zijn!
Prachtige opzet en presentatie van alle foto's.
Verzorgd tot in de puntjes, zowel kaders, passe passe-partout alsook de afdrukken zelf.
Hier kun je onmiddellijk merken dat er hier met hart en ziel aan gewerkt is!
Veel bekenden terug ontmoet, alsook een aantal nieuwe mensen leren kennen, maar vooral genoten van de grote diversiteit der getoonde werken!
Hier was alles aanwezig voor ieders "meug", gaande van kleur tot diep zwarte witte beelden.
Wij gaan zeker nog eens langs!
Een dikke proficiat voor alle deelnemers en speciaal voor Jetfool en TBilly, prachtig werk hebben jullie geleverd
Vriendelijke groetjes, Jos & Lily
Comment
Comment