Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

18 september - Sanicole Vliegtuigshow - Hechtel-Eksel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 18 september - Sanicole Vliegtuigshow - Hechtel-Eksel

Hey iedereen,

Wie gaat hiernaartoe? Ik kom vrijdag pas terug van America dus ik moet zaterdag snel al mijn kaartjes leegmaken voor die dag + mijn batterijen opladen :-)

Grtz

16/9/2011 en 18/09/2011 vliegshow hechtel-eksel

Op 18/9 (en ook op vrijdagavond 16/9) is er in Hechtel-Eksel een vliegshow.

Volgens een aantal posts in de vorige jaren is het voor fotografen niet zo interessant omdat je vaak tegen de zon in moet fotograferen. Heeft iemand een idee hoe het de situatie is op het VIP-terras.

Groetjes

Peter

Comment

Re: 16/9/2011 en 18/09/2011 vliegshow hechtel-eksel

ik ben ook geweest vorige jaar waar dat je zit of sta je gaat altijd tegede zon schieten.....na de middag heb je een beetje kans..Spot meetring gebruiken dat help een betje
      www.photochacra.com
      Canon D5 markII Canon 5D Canon 40D Canonlens 70,200,2,8 L canon 24/105L lens sigmalens 18,125 canon 75,300 flash 430 ex

Comment

Re: 18 september - Sanicole Vliegtuigshow - Hechtel-Eksel

[MOD] Twee topics over dezelfde vliegshow samengevoegd
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Re: 16/9/2011 en 18/09/2011 vliegshow hechtel-eksel

Oorspronkelijk geplaatst door Melis Bekijk bericht
          ik ben ook geweest vorige jaar waar dat je zit of sta je gaat altijd tegede zon schieten.....na de middag heb je een beetje kans..Spot meetring gebruiken dat help een betje
          Of net niet, als je een donker onderdeel van een vliegtuig hebt...

Ben er al verschillende keren geweest en ik vertik het om er nog naartoe te gaan, omdat het tegen de zon in fotograferen is. Bijzonder dichtbij sta je dan ook al niet (met dank aan de strenge regels in dit land), nee bedankt .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Hallo,

In Koksijde is het ook tegen de zon in fotograferen en dit kan ook mooie foto’s opleveren of niet?

Mvg: LFR.

Comment

Sure, maar ideaal is het helemaal niet. Ik ben Sanicole 2009 nog niet vergeten...
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Re: 16 september - Sanicole Vliegtuigshow - Hechtel-Eksel

Goede morgen

Ben nieuw op dit forum, ga morgen voor het eerst naar de vliegshow en weet niet of een 70-200 f2,8 voldoet om mooie foto's te nemen.
                Kan iemand mij helpen aub ?

vriendelijke groeten

Comment

Re: 16 september - Sanicole Vliegtuigshow - Hechtel-Eksel

Voor taxiënde vliegtuigen is het voldoende, maar voor de flying display ga je ofwel wat geluk moeten hebben, of croppen...Ik zou het (veel) te kort vinden, maar ik doe natuurlijk niets anders dan vliegtuigen fotograferen .

Comment

Working...
                  X