Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 augustus 2011 - Trammelant - De Haan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 6 augustus 2011 - Trammelant - De Haan

    Een groot gedeelte van De Haan ademt nog de Belle époque uit: het tramstation, het gemeentehuis, vele villa's uit de "concessie". Met "beelden uit het leven gegrepen" heeft Trammelant aandacht voor het dagelijkse leven van de bourgeoisie en de dorpeling uit de Belle époque, dit alles overgoten met een vleugje muziek uit de "tijd van toen".

    Iedereen van harte welkom dus in mijn gemeente!
    Cu there?!

    Greetz
    2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen

  • #2
    Re: 6 augustus 2011: Trammelant De Haan

    Ik omschrijf het liever als het grootste jenever/braadworsten/biertenten evenement van de zomer

    Belle époque is zeker aanwezig maar door het overaanbod van eten en drank valt het jammer genoeg niet op tijdens trammelant
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: 6 augustus 2011: Trammelant De Haan

      Naarmate de avond nadert verandert de scene inderdaad wel een beetje.
      Tijdens de dag is het er echter wel aangenaam wandelen, het vele volk buiten beschouwing gelaten dan

      Cu there!
      2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen

      Comment


      • #4
        Re: 6 augustus 2011: Trammelant De Haan

        Belle époque is zeker aanwezig maar door het overaanbod van eten en drank valt het jammer genoeg niet op tijdens trammelant
        Uitgeregend thuis geraakt ... weer leuk om eens rond te wandelen maar om mooie foto's te nemen van Belle Epoque-elementen nee dat lukt me niet.

        Je kan natuurlijk ook beelden nemen van bier, braadworsten en jenever hé Tom
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment

        Working...
        X